Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på husarbeid på en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... dårlig samvittighet her jeg sitter og dibber...

Her er det ca slik:

-daglig klesvask og oppvaskmaskin

-tørker av kjøkkenbenken, stuebord, vasken på kjøkken, bad osv flere ganger i uken/hver dag

-støvsuger et par ganger i uken

-vasker toalettet også ganske ofte.

Men ordentlig gulvvask, tørke støv ordentlig osv,......... det skjer ganske sjelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn som meg det! Men kan man forvente at alt er skinnende rent og ryddig til en hver tid når man har baby?

Skrevet

Samme cirka, bortsett fra at jeg ikke rekker å vaske/legge sammen klær hver dag. Rekker bare å støvsuge en gang i uka også. Så her er det langt fra perfekt om dagen ...

Skrevet

Oi! Så lite??????

NEIDA!!!! HE HE... Synes du er kjempeflink jeg. Jeg gjør ikke så mye som deg og huset ser ok ut! Vasker klær ca en dag i uka ( vi er 2 voksne og en liten), vasker av bord, benker ol ved behov, det samme med badet. Gulvene blir støvsudg evt. moppet når jeg gidder.... ;-)

Rundvask er så sjelden at jeg nesten glemmer hvordan det gjøres mellom hver gang he he ...

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg er blitt skikkelig besatt husmor etter babyen kom. Jeg kan ikke gå ut for dagen uten at gulvene er støvsugd og moppet, sengene oppredd, kjøkkenet rent, tyddig og tørt. vaskemaskinen går og klesvasken hengt opp. Mens jeg tar gulvet tørker jeg støv fra overflater. når jeg kommer hjem, tar jeg badet, og stryker og legger sammen tøy og lager middag.

Jeg er litt manisk. kommer meg ofte ikke ut for dagen før klokken er 14.. (vi bor heldigvis bare i en 80kv.m. leilighet og ikke i et helt hus, for da hjadde jeg aldri komt meg ut)

Skrevet

Alt for lite tid hi hi =0)

Skrevet

Jeg henger meg på Lykkeliten over her..

Kan bestemme meg for at jeg skal tidlig ut, men kommer ikke ut før 14-15..

Bare MÅ gjøre det jeg KAN gjøre før jeg går ut. Flyr frem og tilbake som en huggærn høne, for å rekke det meste når gullet sover en dupp..

Gansje slitsomt, men det går..

Klarer ikke støv og rot rundt meg..Og syns det er trivligerer på kvelden når jeg vet det er ryddig og rent rundt meg:)

men vi er alle forskjellige da.....:)

Skrevet

Omtrent samme som deg!

Eneste forskjell er at jeg vasker klær sjeldnere, og støvsuger hver dag. Men det er kun fordi hunden røyter så inni h*, grrr...

Tørke støv ordentlig gjorde jeg for en uke siden, da husker jeg ikke sist gang *flau*

Skrevet

Oi det var mye! Hvorfor så mye egentlig?

Skrevet

vi bor i en liten leilighet på 62kvm.

Har også en innekatt som mister mye hår.

Jeg svinger meg derfor rundt når snuppa har lagt seg for kvelden og rydder, vasker og tørker litt støv.

Bruker ca 30-60min hver kveld, og da er alt rent og i orden til snuppa står opp på morgenen og vi kan bare kose og leke oss sammen.

Sambo synes jeg har fått støv på hjernen, men når du ser støvet ligger tykkt under stuebordet hvis du ikke har vasket gulvet en dag, får jeg litt fnatt, vi ligger jo på gulvet og leker mye av dagen, synes det er greit det er rent da.

Er kanskje jeg som er litt rar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...