*juligutten* Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 har hørt at man trygt kan spise vossafår forepølse?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 det har jeg og hørt og det spiste jeg gjennom hele svangerskapet med lillemann =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg spiser trønderfår hver dag jeg..legen min sier at det som er laget av fårepålse i norge er trygt å spise... jeg spiser alt bortsett fra spekeskinke og fenalår og reinsdyrkjøtt....
janne** Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Søsteren til samboeren min hadde liten matlyst da hun gikk med sitt yngste barn som nå er ca 4 mnd, men vossafår hadde hun lyst på og jordmor sa at hun kunne spise det så lenge hun var veldig nøye med å følge med på holdbarhetsdatoen. Ferskest mulig vare og så bør den ikke ligge for lenge etter at den er åpnet i kjøleskapet. Det er som med annet vakuumpakket kjøttpålegg. Hilsen
m den lille Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Har hørt man ikke skal spise reinsdyrkjøtt som har levd rundt Tjernobyl (sier seg vel selv...), men er det farlig sånn generelt? Yndlingsmat...
*juligutten* Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 takk for gode svar,da kan jeg trygt spise det;)har lyst på det hele tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå