Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Ammer ikke lengre så dere trenger ikke være bekymret for det;p Vil ned (ihvertfall) 11 kg til den 17 mai. Kan det være mulig på noen måte?. Jeg tenkte på å kun spise suppe til alle døgnets tider(kanskje med litt brød til?) tror dere det hjleper,noen som har prøvd det? ..veil at dette skal gå fort!!!.... så får jeg ta det som det kommer etterpå
Anonym8579 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det vrker sikkert så lenge du bare spiser det, men er redd du går ganske fort opp igjen så fort du begynner å spise annen mat igjen. Har selv gått ned 17 kg ved å legge om livsstilen, og går fortsatt ned uten å gjøre noe særlig for det, bortsett fra de vanene jeg har lagt meg til
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Det kommer vel an på hva slags suppe du spiser og hvor mye. Men hvorfor suppe? Man går ned ved å gå i kaloriunderskudd og om man gjør det ved å spise suppe eller noe annet spiller ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Det gjør man nok om man går rett over på annet kosthold ja! Kan ta det gradvis:) Samme for meg,jeg vil ha en skikkelig KICK start!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg fikk streng beskjed av jordmor på sykehuset om ikke å slanke meg før jeg var ferdig med å amme. Da kommer det nemlig miljøgifter i morsmelka. Men hvis du ikke ammer, er det jo bare å sette igang. Jeg tror supper hjelper på slankingen. Men få i deg fast føde også, så tarmene har noe å jobbe med. Og dessuten får du vel ikke i deg alle næringsstoffer du trenger ved å bare spise suppe, så varier godt. Få i deg magert kjøtt og spis mye frukt og grønt. Bytt gjerne ut brød med grovt knekkebrød. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 jo, man går ned. ei venninne av meg skadet kjeven og kunne ikke spise annet enn suppe en god stund og kiloene rant av. MEN, de holder seg ikke av med mindre man legger om kostholdet etter ønsket vektnedgang...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Takk for svar alle sammen! ... Innleget mitt havnet feil i sta,men som sagt er jeg ute etter en"KICK" start,så jobber jeg med kostoldet da jeg har tatt av meg noen kg:) Hørt at løk suppe skal være ganske slankende? Andre forslag på å gå RASKT ned i begynnelsen? .... ikke kun legge om kostohldet,jada skal det også men først vil jeg "rase" ned! HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Egg til frokost, tunfisk med grønnsaker til lunsj, fisk eller kylling til middag med grønnsaker til. Grønnsaker og naturell yoghurt til snacks og mellommåltid. Da RASER du ned garantert, men ikke hold på sånn lenger enn 2 uker...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Takk for tips! .... men jeg klarer ikke å spise alt det der,så mye! Ikke ofte jeg spiser frokost,tunfisk liker jeg ikke. ha,ikke naturell yoghurt heller:p *huff* .... Kanskje noen andre forslag?
Gjest_1001 Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 http://www.slanketips.piczo.com/?cr=6&rfm=y Der inne er det en egen diett som heter "suppedietten" samt andre slanketips.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Bytt ut tunfisk med kylling, det går like bra. Eller noe annet magert kjøtt. Cottage cheese funker også fint, eller bare spis grønnsaker evt. meg litt frø eller nøtter til. Men for all del spis frokost! Tving det i deg, det setter fart på forbrenningen og gjør at du mye lettere og mer effektivt går ned i vekt. Hvis du klarer å leve på kun løksuppe så klarer du i hvertfall å spise et egg om morgenen!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Hehe vet ikke om jeg liker løk suppe en gang,hørte den var bra:p Å nei,jeg klarer ikke egg om morgnenen.Har prøvd.Har fått i meg en yoghurt av og til:) Men skal sekke ut den linken som ble lagt ut her! ) ....Ser på vektklubb.no også... noen som er med der? HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Virker sykehus dietten om man ikke spiser suppen?....heller mer av frukt og grønnt?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 Gikk ned 4 kg på sykehusdietten! 4 uker etter -5 kg :-) Hater grønnsaker og er ikke noe særlig glad i frukt, men tynte meg gjennom! Bare ha godt med pepper i suppa så går den ned :-) Så kan du glede deg til biff-dagen :-p Var den som fikk meg gjennom de første 3 dagene, ble i ganske dårlig humør. Etter dag 3 går det over! Jeg anbefaler sykehusdietten. Om du har masse og ta av så vil du nok gå ned mer enn 4 kg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #15 Skrevet 12. mars 2007 Takk for svar! ) Prøvde denne dietten i 3 dager for en tid tilbake. Det var suppen som gjorde at jeg sluttet.Fikk den heeeelt opp i halsen klarte ikke gå i kjøleskapet der den sto til slutt. Biff spiser jeg ikke.Men man kunne jo velge kylling:) Gikk ned 2 kg på disse 3 dagene:) Du tror ikke den vil virke om jeg ikke spiser suppen? HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #16 Skrevet 12. mars 2007 Nei, du må jo spise den for å holde forbrenningen oppe! Hadde du i løk eller purre?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #17 Skrevet 12. mars 2007 ok,da røk den ;p .(purreløk?)... hadde i purre,hvordan det? Var de tomat greiene jeg "fikk i nesen". HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #18 Skrevet 12. mars 2007 Ja, purreløk! For noen kan jo like den litt og ikke vanlig løk! JA de tomatgreiene er ikke noe særlig :-p Dagen vi skulle spise minst 4 av dem, det klarte jeg ikke :-) Så hoppet glatt over
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #19 Skrevet 12. mars 2007 mmmmmmmhm! Etter første dagen med ca 3 suppe måltider klarte jeg ikke mer av den:p Første bollen var faktisk god da:).... men gikk du ned 5 kg på 4 uker med å gå på denne dietten?...etter at du hadde gått ned 4 kg på en uke:) HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #20 Skrevet 12. mars 2007 Gikk ned 4 kg på 1 uke og etter 4 uker til har jeg ikke gått opp, men ned 1 kg til! Normalt kosthold igjen + litt snop også :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå