Gå til innhold

Kumelk...


Gpe81

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Stemmer det at kumelk kan føre til at babyen får luft i magen?

 

Sønnen min har begynt å få litt luft i magen, har prøvd å finne ut hva det er som forårsaker det, men det er ikke så lett.. er kjempe glad i kumelk, syns det er litt trist å åpne kjøleskap døren og se melkekartongen som jeg ikke kan røre :(

 

Noen som har hørt eller har erfaring? Hørte i dag at det ikke var kumelken men at den var kald.. hvis man drakk kaldt rett før man ammet kunne det foråraske til luft i magen... hmmm...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke sikkert.. men vær gang babyen min har vondt i magen så spør helsesøster om jeg drikker mye melk... så det er nok noe i kumelken ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke gidd å unngå kumelk hvis ikke du har fått klar beskjed om at knerten har melkeallergi. Melka har jo masse lurt i seg som de trenger, vøttø:)

 

Lilegutt her har hatt endel vondt i magen, pluss at han hadde blod i bæsjen en dag, så vi har vært en tur på Ullevål for undersøkelse, og de lurte på om det kunne være melkeintoleranse. Men de sa klart i fra at de aldeles ikke syntes jeg skulle begynne å styre med melkefri diett før de eventuelt fant uat at det var det det var.

 

Tusen forskjellige ting om kan gi vondt i magen - skal du droppe alle, kan du til slutt ikke spise noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...