Gå til innhold

ble skuffa i dag altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmoren til jenta mi skulle komme på formidag i dag, jeg kjenner henne ikke så godt siden vi bare har møtt henne 4ganger på et år. Å hun har HELE tiden vert hjertelig velkommen.

På formidag dukker hun ikke opp, litt ut på dagen ringer hun å sier at hun blir litt sein, helt greit det! Så kommer hun, e jo selfølgelig ganske nervøs siden jeg ikke kjenner henne så godt...... å ut av bilen kommer det en dame til, aldri sett henne før...... Hun har tatt med seg en venninde uten engang å si fra!! oki vi sitter nå å prater litt, så tar farmora frem bursdagsgaven hennes.....( hadde egentli avtale med henne sist uke men da dukket hun ikke opp, ringte på kvelden å beklaget seg, spurte hva snuppa ønska seg i bursdags gave å jeg sa at en parkdress det va det hu ønska seg) å opp av sparkjøp posen fikser hun opp en foret kjeledress i størrelse to år! ikke pakket inn å prisen forsatt på, snuppa blir et år denne mnd å dressen e jo all for varm å stor til å bruke utover våren..... ble skuffa jeg!!!

Dessuten satt hun nesten bare å pratet med venninden sin, å så skrøt hun masse om den flinke sønnen sin, altså faren til gullet som stiller 0 opp!!!!

Kanskje jeg som e heilt teit men føler meg ganske skuffa nå jeg!!!!!!!

ble langt dette, men må få ut litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg sykt godt, virker jo nesten som hun bare kommer fordi hun føler moralsk sett at hun må! Men bare for og kunne sid at hun har vært der!

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Er jo respektløst å ta med seg en venninne i en sånn situasjon. Gaven er nå så sin sak, alle kan bomme litt. Men virker som om hun er veldig usikker på situasjonen.

Får håpe det løsner og at dere kan få til hyggeligere møter i framida.

Skrevet

uff da.. kjipt, men for det første hadde jeg bare byttet den dressen:) (gamle damer vettu, har ikke peiling) ellers ikke la dette gå inn på deg, hun kom i allefall, og prøv kanskje å trøst deg m at det er ikke den viktigste personen i barnet ditt sitt liv.. vet ikke akkurat hva man skal si til sånne ting..menmen prøv å glem det..

Skrevet

jævla syte kjærring......... ver glad at noken stiller opp!

Skrevet

hi her :)

hun e ikke en gammel dame... 40 år tror jeg, å hun visste hva dress jeg mente for hun sa da hun gav den at hun syns det va mye bedre at hun hadde en dress til vinteren.... å dressen va fra faren til snuppa å!!! jaja bare hele sitvasjonen som ble så skuffenes!!!

Nå når jeg har fått blåst ut litt må jeg nesten flire av hele sitvasjonen :)

:)

Å jeg e ikke en utakknemmelig kjerring!!!!!

Skrevet

Hva slags svar er det da? Også anonym da gitt,tør ikke å stå for det du sier heller? Og er det egentlig snakk om å "stille opp" når hun kom innom for å skravle med sin egen venninne? HI hadde vel litt andre forhåpninger da vet du,og det må da være lov å bli skuffet når ting ikke ble som man hadde håpet,hva?

Skrevet

Stygt å si dette men jeg må nesten bare le litt av den dama...

Str 2 år fra sparkjøp passer vel nå, håper du kan ta ut fôret ;-) Men når man skal besøke barnebarnet sitt så tar man ikke med seg en venninne ubedt som moren ikke kjenner, og man ofrer jo barnet bittelitt oppmerksomhet da. Ta henne på fanget og slikt, spørre hvordan ho har det, hvordan det går osv... Nei, jeg skjønner godt at du er litt skuffa, du skal se at den eneste hensikten var at du skulle forandre mening om sønnen hennes....

Skrevet

Du er ikke teit i det hele tatt. Høres ut som farmor kjøpte den dressen der i siste lite, siden hun ikke har pakket den inn eller noe. Men håper du kan få bytte til noe annet da, og kanskje slutte å ha store forhåpninger til nesten gang. Ellers blir skuffelsen bare verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...