Gå til innhold

Har så fæl svie i magen!


Gugga

Anbefalte innlegg

Er 5+5 på vei i dag. Har hatt svie i magen (altså i magesekken, nærmere bestemt) i 3 dager nå. Har forsøkt med nyco, men det fungerer ikke. Har også utrolig mye luft. Flere som har det slik? Noen tips for at det skal gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-)

 

Har ingen tips å komme med, men vil bare si at sånn har jeg også fra tid til annen, og luft...... konstant. Ser ut som en oppbåst ballong !

 

Jeg er 6 + 4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D var godt å høre andre og har det slik,tror ikke det er noe gale!

Jeg er i uke 8 å kjenner også de smertene,de forsvinner å kommer så igjen. Men hvis eg ska tenka meg til ka det kan ver ska eg tro det e fordi at livmoren strekker seg å gjør seg mer og mer klar for at det skal bli plass til en nydelig baby? Ikke sikkert det er riktig men våger på å tro det slik?Uansett må du ha lykke til videre i svangerskapet ditt=) Eg gleder meg utrolig mye,nårtid har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forhørt meg litt. Det sies det er hormonell halsbrann, og det er blitt bare verre. Men det må vel til! Knasker link til den store gull medaljen for å komme meg gjennom dagen. Men i morgen skal jeg ringe legen, klarer ikke gå på jobb. Det blir alt for ille når jeg stresser (og det er jeg god til!). Jeg har en foreløpig termin 10. november! Gjett om vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...