Gå til innhold

Deppa i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært sammen med typen i 6 mnd. Siden vi traff hverandre har vi mer eller mindre vært syke på skift. Typen har nå vært sykmeldt i 2 mnd og sliter med en del utenom i forhold til sin tidligere x.

Jeg ønsket meg i julegave en helg med han borte. Vi har aldri vært ute på noe annet enn med barna. Nå har jeg invitert han med på hyttetur i påsken, men i dag presterte han å si at han ikke gidder å sitte på ei hytte og deppe i påsken om ikke ting ordner seg med x'n. Gjett om jeg ble deppa... Føler jo at jeg ikke er verd noe, ikke verd å prioritere eller å tilbringe tid med.

Vil jo så gjerne være tålmodig og real, men hvor mye skal jeg finne meg i? Ser han nesten ikke og det eneste han vil er å se på tv eller sove. Får ta en real prat med han, men kjekt å avreagere litt her før jeg skal ta det opp med han.

Rotete innlegg sorry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ikke helt bra ut. Hva mener han med "ordne seg med x'n".Bli sammen med henne igjen? Høres ut som om din kjære lider av kjærlighetssorg. Farlig å gi råd. Du må lytte til din egen stemme.

Lykke til

Skrevet

Nei, ordne seg i den forstand at det ordner seg med at de blir enige om samværet for deres felles barn

Skrevet

Hvis dere ikke har barn så dump han jo før jo bedre.... Dette har jeg erfaring på, og her ligger både sykdom og uoppklarte ting med xèn hans ennå som stygge skygger. Jeg har ikke i hele tatt det livet jeg vil ha, og angrer så masse. Kom deg vekk fra denne idioten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...