Gå til innhold

Når får man tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mensen jeg har fått nå? litt småblødninger... (6 uker siden fødsel) eller er det fortsatt renselsen som pågår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg gikk det tre mnd ettr fødsel. jeg har kraftige blødninger. har byttet bind dobbelt så ofte som tidligere.

Skrevet

Hvis du ikke ammer, får du nok mensen før... Ei venninne av meg var endelig kvitt renselsen - og to dager etter, fikk hun mensen for fullt (hun ammet ikke)... Skikkelig kult. Hun begynte da å blø kraftig, så det var ikke småblødninger slik som du har.

Min renselse var litt slik som du beskriver. Jeg kunne ha opphold på noen dager, for så å blø litt de neste dagene. Renselsen varte nøyaktig i 6 uker hos meg, men noen har den enda lenger.

Jeg går forøvrig på cerazette, og begynte å blø 8 mnd etter fødselen. Har du begynt med prevensjon? Det har jo også en del å si.

Skrevet

her kom mensen tilbake nå, tulla er 5 mnd, og vi fullammer enda. hadde renelse i 6 uker etter fødseen jeg så kan jo være at det er det du har enda.

Skrevet

Tror jeg fikk den idag faktisk.. Hehe...Er snart 10 mnd siden fødsel.... Men det stoppa å blø med en gang.. Så jeg vet ikke rett og slett... Har ikek blødd noe før, så er nok den som har kommet ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...