Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Er det noen fler som har menn (eller er menn) som ikke får orgasme under vanlig sex? Samboeren min er helt avhengig av å runke for å få utløsning. Han sier at han alltid har vært sånn, eneste gangen han har kommet under samleie var da han debuterte 16 år gammel. Vi har bra sex, og snakker mye om hva vi liker. Han mener det er en slags mental sperre som gjør det, for han er kåt nok når vi har sex- det bare skjer ikke. Synes det er litt leit, egentlig. Hvor vanlig er det?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har faktisk aldri hatt sex med en mann som har fått orgasme. Har hatt sex med to menn i mitt liv, og begge har vært sånn. Den første debuterte med meg da han var 24 år, så jeg tenkte at han var så vant til "røff" behandling at vanlig sex ble for puslete. Også han sa at det føltes som om han skulle komme hele tida, men det skjedde bare ikke. Samboeren min, derimot, debuterte jo ikke så veldig sent, og har hatt flere partnere før meg. Han har alltid vært sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Menn som ronker MYE og da mener jeg MYE kan få problemer med utløsning ved vanlig samleie. Man holder jo kukken hardere når man ronker enn hva en mus kan stramme, så da blir det vansker.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Det kan nok stemme på ex`en, ja, men ikke på samboeren min. Skulle gjerne visst hva det kommer av! HI
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Meeeeen åssen har dere klart å få barn da?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Har jeg skrevet at vi har barn? Men joda, vi har det. Var ikke noe problem å bli gravid, vi gjorde som vi alltid gjør, bare uten pillen: Vi har sex til jeg er fornøyd og han er kjempekåt, han runker, og legger seg over meg idet han kommer. Ikke noe problem, det, men skulle gjerne ha opplevd en gang at vi ikke måtte ha det avbrekket det jo blir når han skal ordne sakene sine selv. HI
camilla^ Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Ikke hørt om noen menn med samme "problem", men det er jo utallige damer med det samme problemet. Så jeg kan ikke si det er så stor forskjell på det. Kanskje han ikke blir stimulert på akkurat det stedet han trenger for å få en orgasme, men kun klarer det selv. (som det virker som) slik har jeg det, sjelden jeg får orgasme med min mann. Selv hvor mye han prøver går det liksom ikke, for det blir liksom ikke helt slik jeg trenger. Med meg er det nok også litt av det mentale, ting henger ofte sammen. Men jeg ser ikke på det som noe problem. Slik er jeg, og det holder for meg. Om du ønsker veldig at han skal komme inne i deg, og legger litt press på han blir det nok ikke lettere for han. Han ønsker det også selv, det bedrer det heller ikke. Men å ta ting som det er, la det være med det og bare nyte hverandre istede. Så kanskje det endag endrer seg. Du kan jo også prøve å gjøre noe med det. Strappe opp underlivet slik at du kan klemme hardere rundt han, kanskje det bare er det som skal til. Slik at "pungtet" han trenger å få stimulert blir stimulert når du klemmer. Apoteket har vagina vekter til dette formålet. Evt andre stillinger osv.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Det er ikke noe vi maser med. Vi har vært sammen i flere år, og det har vært slik hele tiden. I begynnelsen syntes han det var veldig flaut, men jeg la veldig vekt på at det var helt i orden for meg, og tilfredsstiller ofte meg selv når vi er sammen, slik at han ikke skal føle seg alene om det. Så lenge han synes det er greit å ha det sånn, kommer jeg ikke til å presse på for å gjøre noe med det. Vi har prøvd å i en periode, etter hans ønske, ha sex uten at han stimulerer seg til orgasme mot slutten, for å se om det gjorde noen forskjell når det hadde gått en tid, men det gjorde det ikke. Han ble bare superfrustrert. Jeg har trent masse knipeøvelser nettopp på grunn av det du sier, og vet at jeg er ganske trang. Stillinger har ingen ting å si, heller ikke om jeg bruker hendene eller munnen. Det er ikke noe kjempeproblem for meg, det er jo en vane, som sagt har jeg faktisk aldri opplevd det annerledes. Synes bare det er så utrolig rart at ingen andre har opplevd dette, når jeg har opplevd det med begge de to jeg har hatt sex med!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Gir denne et dytt. Jeg kan da ikke ha funnet de to eneste mennene i Norge som har dette problemet???
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 jeg har hatt 19 seksualpartnere gjennom livet mitt, ingen av disse mennene har hatt problemer med å komme ved samleie.. hjelper det å nitrene med kuler og kanskje sette seg halvveis opp? få masse krefter i underlivet, man kan faktisk nesten holde fast en mann om man har sterke nok skjedemuskulatur.. vet ikke jeg altså, har ikke vært borti det som sagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå