Gå til innhold

Til mine søstre her inne.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne sangen ble jeg introdusert for av min kjære søster, som danser i lyset på den andre siden nå, sammen med lille gullet til attpåklattens go`gutt. Jeg har lyst til å dele den med dere gode jenter her inne.........mine søstre som ikke ble født av samme mor, men som har så mye varme og er så gode.......Takk for at dere er akkurat dere:-)

 

http://mp3.insound.com/download.cfm?mp3id=2652

 

 

You are my sister by Anthony & the Johnsons

 

You are my sister, we were born

So innocent, so full of need

There were times we were friends but times I was so cruel

Each night I'd ask for you to watch me as I sleep

I was so afraid of the night

You seemed to move through the places that I feared

You lived inside my world so softly

Protected only by the kindness of your nature

You are my sister

And I love you

May all of your dreams come true

We felt so differently then

So similar over the years

The way we laugh the way we experience pain

So many memories

But theres nothing left to gain from remembering

Faces and worlds that no one else will ever know

You are my sister

And I love you

May all of your dreams come true

I want this for you

They're gonna come true (gonna come true)

 

 

 

 

.............og så gråt jeg igjen........:-))

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååååååå du altså.....Og så jeg som er litt hormonell og ufattelig sliten.....sover lite om natten og mye smerter på dagen....

Så jeg har jo nervene utenpå , langt utenpå.... Og da skal det ikke så mye til for at jeg gråter da.....

Så nå må jeg gråte litt jeg også....

Gleder meg til Holmsbu, jeg...

Skrevet

Da er vi to:-))

 

Sutre putre snørr og tårer...........;-))

Skrevet

Utrolig fin tekst, - og tårene kom hos meg også.

 

Virker som en flott søster, så heldig du er som har hatt henne hos deg:-)

og så heldig hun var som hadde deg..

 

Klem

Skrevet

 

 

-nydelig..............!

 

................klem........ c",)

 

Skrevet

Linken er så dere kan laste ned sangen altså:-)))

Skrevet

-sit og høyrer på den no, det var en nydelig sang!

Skrevet

Man trenger ikke være hormonell for å bli tatt av den teksten der! Nydelig!

Skrevet

Nå var den lastet ned. Hvilken nydelig sang og tekst.

 

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...