Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Denne sangen ble jeg introdusert for av min kjære søster, som danser i lyset på den andre siden nå, sammen med lille gullet til attpåklattens go`gutt. Jeg har lyst til å dele den med dere gode jenter her inne.........mine søstre som ikke ble født av samme mor, men som har så mye varme og er så gode.......Takk for at dere er akkurat dere:-) http://mp3.insound.com/download.cfm?mp3id=2652 You are my sister by Anthony & the Johnsons You are my sister, we were born So innocent, so full of need There were times we were friends but times I was so cruel Each night I'd ask for you to watch me as I sleep I was so afraid of the night You seemed to move through the places that I feared You lived inside my world so softly Protected only by the kindness of your nature You are my sister And I love you May all of your dreams come true We felt so differently then So similar over the years The way we laugh the way we experience pain So many memories But theres nothing left to gain from remembering Faces and worlds that no one else will ever know You are my sister And I love you May all of your dreams come true I want this for you They're gonna come true (gonna come true) .............og så gråt jeg igjen........:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Ååååååååååååååååå du altså.....Og så jeg som er litt hormonell og ufattelig sliten.....sover lite om natten og mye smerter på dagen.... Så jeg har jo nervene utenpå , langt utenpå.... Og da skal det ikke så mye til for at jeg gråter da..... Så nå må jeg gråte litt jeg også.... Gleder meg til Holmsbu, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Da er vi to:-)) Sutre putre snørr og tårer...........;-))
Tiggywinkle Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Utrolig fin tekst, - og tårene kom hos meg også. Virker som en flott søster, så heldig du er som har hatt henne hos deg:-) og så heldig hun var som hadde deg.. Klem
Natteravnen* Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 -nydelig..............! ................klem........ c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 Linken er så dere kan laste ned sangen altså:-)))
Natteravnen* Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 -sit og høyrer på den no, det var en nydelig sang!
♥Snulder Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Man trenger ikke være hormonell for å bli tatt av den teksten der! Nydelig!
Ronja65 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Nå var den lastet ned. Hvilken nydelig sang og tekst. Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå