Mammapudding Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Noen som ville vite kjønn men så klarte de ikke å se det? Må man vente helt til fødselen da før man får vite det? Jeg skal på UL på fredag og er så spent på hva som skjuler seg inni magen, hvis de ikke klarer å se kjønn så vet jeg ikke hvordan jeg skal holde ut;) Har så lyst å kjøpe rosa eller blått og ikke bare nøytrale farger..hehe..jeg er så nysgjerrig:)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg så d ikke, og skal ikke på flere UL, så må nok pent vente ja
Mammapudding Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor klarte de ikke å se det? Hehe, jeg driver folk rundt meg sprø, så alle håper jeg får vite kjønn;)
Alba44 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Vi fikk heller ikke vite, så lever i spenning her ) Det har jo noe om hvordan babyen ligger at de kan se kjønn.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Babyen lå med siden til oss, så vi så ikke mellom bena liksom Var skikkelig skuffa, men har vent meg til d nå, gleder meg til å finne du ut når den blir født Kommer til å være kjempespent
Love my kidz Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Vi ville vite, men lille rampen ville ikke avsløre seg. Den lå for det første med navlestrengen mellom bena, og så krøken den sammen føttene. Se bildet hvis du klikker på nicket mitt. Det utrolige er at jeg var såå forhekset over alt jeg så og det damen sa, at jeg nesten glemte å spørre om kjønn. Man blir så lykkelig over at alt er bra. Jeg har fått forespeilet kjønn fra healer nå i ettertid, men vet ikke om jeg kan stole på det 100%. Må nok belage oss på å vente til fødselen ja. Har bestilt 3D-ul i april, men tror jeg kommer til å avbestille.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Vi ville vite det, men jordmor gadd ikke å se etter det engang. Svarte bare at slik var for vanskelig å se...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Vi fikk heller ikke sett det. Fikk ellers supre bilder av en lite, en, som smatta og gjespa og romsterte rundt om kring og veiva med armer og bein, helt fantastisk ! Men da JM prøvde å se etter stompen, bare knep knøttet beina sammen og snudde seg rundt, ikke kjangs å se noe som helst, ennå JM virkelig prøvde...men vi skal på 3D på torsdag, håper vi får se det der, er innnnnnmari nysgjerrig ! (: Det ligger et bilde fra vår UL på linken min. Nydelig profil (;
Mammapudding Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2007 Takk for svar alle sammen:) jeg får be den lille pent om å vise seg frem for oss på fredag;) Uansett så er jo det viktigste at alt er bra med babyen! Men jeg har sånn god følelse av at alt er som det skal, så "alt" jeg tenker på er om det er Leah eller Johannes som ligger å vokser seg perfekt i magen min;)
janne** Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Vi var først usikre på om vi ville vite det, men bestemte oss for at vi ville, men det gikk rett og slett ikke an å se. Fosteret lå med hodet opp og rumpa ned og hadde bena i kors så det var ikke mulig å få noe klart bilde av det området. I tillegg så var morkaken litt i veien.... I tillegg til jordmor var det en lege på opplæring med fordi hun skulle lære seg ultralyd og dermed fikk vi en ekstra runde da jordmor var ferdig med den vanlige undersøkelsen og legen gikk skikkelig inn for å se kjønnet på fosteret, men måtte gi opp til slutt. Jeg synes ikke det er så vanskelig å ikke vite det, jeg hadde ikke kjøpt bare rosa eller bare lyseblått uasett ) Lykke til!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Vi ville vite det........men babyen ville ikke vise oss det.........hehe:)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Vi ville vite, men babyen ville ikke vise. Hehe
♥Rime♥ Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Hvis de ikke kan se det hos meg så vil jeg bestille 3D, det tror jeg at jeg kommer til å gjøre uannsett Litt dyrt da men helt sikkert verdt pengene.
Mammapudding Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2007 Må nok pent vente, rakkern ville ikke vise oss hva som skjulte seg:) Men er ikke så skuffet som jeg hadde trodd at jeg ville bli, den var jo så søt:)
Kummin&Lillesel Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Hihi, ja, er det ikke rart? Jeg var ikke spes interessert i å vite det av noen annen grunn enn at det hadde vært fint å ha hemmeligheten. (Jeg ville nemlig ikke fortelle det til noen i familien.) Men, de så det ikke, så.. det var da ikke noe slit, på noen måte. Var bare glad for at alt var i orden! Var så koselig så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå