Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Er det noen som har erfaring med å ha stor aldersforskjell på barna? Har dere noen gode tips? Har selv en nyfødt med storesøsken på 10,15 og 17. Foreløpig går det veldig bra men jeg tar gjerne mot gode råd!!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ser det er ei stund sia du la inn dette men tenkte eg kunne svare deg likevel.

Har sjølv ei jente på 13 å ei på 8 mnd.Så det er stor aldersforskjell her også, kanskje litt spesielt i og med at det vart første søsken til eldstejenta. Vi har ikkje hatt noke nevneverdig problemer etter at mini kom, berre fryd og gammen egentlig, sjølv om det var ein stor overgang fra å vere aleine til at det kom en liten som trengde mamsen heile tida, har ho takla det bra.

merkar sjølv at eg må minne meg sjølv på at eg ikkje må legge for mykje inn på ho, og huske på at en 13-åring ikkje alltid er så stor heller...prøve å gi ho mest mulig av mi tid når vesla har lagt seg.

• 1 år senere...
Skrevet

Har en på 2, en på snart 15 og en på 20:-)

Helt supert og alle har fått masse tid og oppmerksomhet:-)

Ikke dårlig samvittighet fordi de er veldig tette......De store kan hjelpe til med den lille, men dette er vi nøye på å ikke misbruke altså. Det er vi som har valgt å få en attpåklatt, så det er vårt ansvar. Men så lenge de synes det er gøy så er det helt i orden:-)

Tror det er viktig å bruke nok tid på hver, man skal ikke glemme de store når den lille kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...