Gå til innhold

Masse aktivitet inni magen i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøsses så aktiv snuppa har vært inni magen i dag da...Så mye liv har jeg ikke kjent før :) Er kjempegøy da!!!! Er så kjekt å kjenne spark og bevegelser fra den lille prinsessen min...

Noen andre som har d sånn?? Jeg er 20+3 i dag forresten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Vi er kommet omtrent likt, jeg er 20+5 idag:) Kjenner mye i magen for tida og syns det er helt fantastisk! Tror min lille krabat er en turner, for av og til setter han i gang og ruller rundt flere ganger! Det kjennes iallfall sånn ut;) Er nok sikkert bare spark... Og i morges mens jeg spiste frokost er jeg sikker på at han hikket, for det kjentes virkelig sånn ut; at noen hikket i magen min! Utrolig artig:) Nå kan vi bare fortsette å kose oss med alle disse bevegelsene og gjette på hva de små driver med:)

Skrevet

Ja, her er det masse masse aktivitet :D Er så herlig, bare sitte i sofaen og kjenne det er liv:D Er 23 uker akkurat i dag:)!

Skrevet

Så moro!!!

Gleder meg så masse til å kjenne det samme :-D

Har samme termin som deg, men morkaka ligger foran så jeg må nok smøre meg med litt mer tålmodighet...

Skrevet

Er i 20.uke, og har kjent mye de siste to ukene. Nå er det ganske så kraftig også. I kveld sendes det noen spark nedover som ikke bare er behagelig, trykker på både det ene og det andre der.... Men moro da, så klart!

Skrevet

Jeg er 20+4 i dag og har enda ikke kjent liv...........begynner og bli litt bekymret.........

Skrevet

Er nok litt forskjellig fra person til person når man kjenner d.... :)

Men er veldig deilig å kjenne bevegelser fra jenten sin...er først nå i d siste jeg har begynt å kjenne d skikkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...