Gå til innhold

Hun bruker en time på å sovne selv om vi ligger sammen med henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hun ligger alene går ikke, da gråter hun bare. Hun behøver oss der. Likevel tar det en time før hun sovner..

Det var ikke slik før, men de siste 14 dagene har det blitt slik.. Forstår det ikke.. Blir fortvilet!

Noen råd? Hun er 5 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å legge litt tidligere eller senere?

Skrevet

Jeg har prøvd, men føler ikke det hjelper. Hun er veldig trett når hun legger seg, men hun sovner ikke. Legger vi henne tidligere blir hun like urolig, for da er hun liksom ikke klar for å sovne...

Skulle ønske vi kunne funnet en løsning på dette, men jeg er helt uten forslag. Føler jeg har prøvd alt. Og tiden hun bruker på å sovne blir bare ikke kortere. (Vi kommer aldri til å bruke skrikemetoder.)

Skrevet

Har dere prøvd å la henne ligge litt alene og pludre litt el små skrike litt da? At dere går inn først etter 2 min, gi sutten, si nå er det natta nå må du sove. Går ut igjen ,og inn etter 2 min, og etterhvert øke litt i minuttene. Øke til 5-10 min mellom hver gang dere er der inne og være der maks 1 min. Skal visst gjøre undre etter kort tid!

Skrevet

Nei, har ikke prøvd det. Det er et bevisst valg vi har tatt om at vi ikke ønsker å la henne ligge i sengen alene å gråte.

Skrevet

om hun er 5mnd er hun for stor i min mening å plutselig starte grine til du sovner metoden:)

tror det er noe som må begynnes med tidligere..

men du kan ta en stol å sitte atmed sengen og så ser hun deg selv om hun griner og stykehenne over hode. du burde og kanskje vere litt konsekvent med leggerutinene, samme tid og rutiner rundt leggingen...

og bedre å legge henne før hun er kjempetrøtt. om hun ligge å pludrer og koser seg i sengen så vil jo uansett få gode assosiasjoner med å ligge der. og prøv å gi henne vann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...