Gå til innhold

NewYorkMom eller andre mammaer der borte:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu! Lurer på hva støttestrømper koster der? Er det noen ting som er billigere i USA enn i Norge? Evt noe som er "smertere" i USA enn i Norge? Min kjære er der nå, og lurer på om han skal ta med noen babyting hjem...bortsett fra alle de skjønne klærne han kjøper hver gang han er ute å reiser:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Elisabeth,

Vet du--stoettestroemper har jeg faktisk ikke faatt somlet meg til aa se paa ennaa. De finnes sikkert, og jeg kommer til aa se etter dem snart. Mitt forslag er at du tar en kikk paa internett.

Hvis han er i NYC, er det en stor butikk som heter "Destination Maternity." Tror den ligger paa Madison Avenue og ca. 57 gate hvis jeg ikke husker helt feil. Der har de alt mulig gravid-ting....kjempebra butikk. Du kan se paa www.destinationmaternity.com for mer info. Der har de vel sikkert stoettestroemper ville jeg tro.

Bare et tips--butikken har 2 etasjer, og i 2. etasje er klaerne mye rimeligere enn i 1. etasje!

Lykke til!

Skrevet

TUSEN TAKK FOR SVAR:-) Han er ikke i New York denne gangen, men kanskje neste gang, så jeg noterer ned butikknavnet til en evt neste gang. Skal sjekke ut den hjemmesiden litt nå!

Ellers så leste jeg innlegget ditt over her ang flytting. Skjønner godt at du stresser. Bodde selv i utlandet i mange år, og jeg var superstresset når hjemreisen nærmet seg....og jeg var bare meg selv - dere er jo to pluss en baby på vei!!! Men jeg er helt sikker på at det ordner seg for dere, prøv å planlegg best mulig, skriv ned huskelister og finn ut av hva du har ("du vet ikke hva du har før du skal flytte på det"). Bosted finner dere nok når dere kommer hit-det er jo masse å velge i. I alle fall her sørpå! Og hvis det er en trøst så får ikke vi pusset opp noe barnerom heller, Vi skal kjøpe hus etterhvert (etter babyens ankomst), og babyen får nok aldri noe eget rom her i leiligheten vi har nå. Som jeg gleder meg til å ordne med barnerom når den dagen kommer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...