Gå til innhold

HJELP! Hva betyr nå dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får begynne med at forholdet har skrantet en del de siste par åra, men til tross for det så har det sett ut som om det er på bedringens vei sånn smått det siste halv året. Er gravid, men det var langt ifra planlagt nettopp fordi forholdet har gått sånn opp og ned...

Men nå har jeg begynt å drømme om andre gutter/menn... Gamle kjente, ikke x'er engang. Drømmer om at jeg går fra samboeren min til fordel for dem, drømmer at jeg er utro med dem etc...

Greit nok at jeg har lurt på om det beste hadde vært å gå fra samboeren en del ganger, men nå når ting begynner å bli bra-hvorfor drømmer jeg slikt da. og det har liksom ikke vært bare en gang. ca annenhver natt de siste 14dagene...

Er jeg virkelig så lei av alt i underbevisstheten, eller er det disse berømte drømmene man pleier å ha under graviditeten? Sist bare drømte jeg syke drømmer om at jeg mistet babyen. Feks: snudde meg vekk fra vognen og pratet med kjente og så plutselig var den vekk, og lette som en gal...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte slik nesten hver natt under graviditeten. Og jeg er veldig lykkelig med min fyr, og har ikke vurdert å dra fra ham i det hele tatt. :o)

Skrevet

Merkelig hvordan ALLE her inne som er i dårlige forhold/ forhold som nettopp har blitt slutt/ elendige forhold - blir gravide "uten at det er planlagt" ?

Man blir ikke gravid med prevensjon! Hva er det dere holder på med?

Skrevet

Har blitt gravid på pilla, og han sa barnet eller meg...jeg har ikke valgt enda...MEN...mye tyder på at det blir barnet...er i 6 uke

Skrevet

DET BLIR IALLEFALL UANSETT IKKE HAN...glemte å skrive det...(over)

Skrevet

som deg anele, gravid på pilla... Dessverre...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...