♥Rime♥ Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Gleder meg! Andre som skal 19.mars.? vi kan gjette kjønn på hverandre Er 17+6 i dag
Mammapudding Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei, jeg skal på UL på fredag, er så spent:) jeg er 19 uker på vei nå tror jeg får ei jente, har det de kaller for jentemage;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 JA=) Skal på ul på kk den 19 kl 11.... Gleder oss kjempe mye, og vil vite hva det vblir om de kan si det=)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Jeg skal også på ordinær ul den 19 klokka 11,men fikk vite at det var en gutt for 2 uker siden jeg da. Men vi gleder oss masse til å få se lille Thomas igjen alikevel da. Lykke til alle dere andre:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Hei. Jeg var på ul idag,hadde gledet meg masse.Men var ikke så kjekkt,trudde jeg var 18+3,men jordmor sa jeg var ikke lenger enn ca 15+3,ho ville ikke gi noe endelig termin denne gang.Har vært skikkelig lei idag... Stemmer absolutt ikke med når jeg hadde mensen,men må jo berre stole på ho,alt sto fint iforhold til hverandre å det jo det viktiste.. Håper dere ikke blir så mye satt tilbake iallefall,var ikke kjekkt...Lykke til alle sammen:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 jeg skal på ul den 20, da er jeg 21 fullgåtte uker. Jeg tror jeg bærer ei jente denne gangen, alt er så anderledes enn med prinsen.. mmm spennende.
♥Rime♥ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2007 Spennende!! Heldige dere som allerede har vært å fått vite at alt står bra til. Gruer meg litt, men tror og håper alt er fint. Jeg tror jeg får en gutt, har en gutt fra før, hadde samme termin ,1 dag i forskjell bare. Har også en jente jeg fikk i mai. Føler også at dette svangerskapet er mer likt som jeg hadde med gutten min. Kick på frukt og vannis ,istedefor sjokolade og feite middager, hehe. Til Anonym: Jeg vet så godt hva du føler. Begge mine tidligere svangerskap har jeg fått termindatoen flyttet frem to uker. Det føles veldig lenge!!! Og i tillegg har jeg gått 10 og 14 dager over UL termin. Så jeg må si jeg føler jeg går gravid ca en mnd lenger enn alle andre Hehe... Urettferdig!!! Og hvis det stemmer kan jeg ikke ha vært gravid når jeg testet positivt heller! Men hva kan vi gjøre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå