Gjest Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har nå brukt kun Krystallfiolett i 3 døgn, kløen har sluttet (nesten, men regner med at krystallfiolettet klør litt også). Men fortsatt ser jeg tydelig hvor soppen er (hard skorpe av krystallfiolett). Når vet jeg at soppen er borte? Skal uansett bruke krystallfiolett til fredag, er så utrolig deilig å slippe mycostatinkremen. Hvis ikke soppdritten er borte til fredag (og jeg dynker den i krystallfiolett minst 4 ganger daglig), da tror jeg ikke det finnes håp. Skal uansett til legen igjen, har nemlig hørt rykter om at lapisløsning (sølvnitrat) skal fungere. Og så vil jeg til hudspesialist (de bør da ha peil på kløesopp de også). Så tilslutt prøver jeg muligens diflucan, og hvis ikke det funker blir det ammestopp, desverre. Dritt, jeg er for lat til å ikke amme...flasker ligger absolutt ikke for meg =(
Blomman Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Ikke godt å si......... men du får følge oppskriften å se hvordan det går... Så vanskelig sopp er dessverre litt over hodet på meg.... Men når symptomene er borte og ikke vært der en god stund ja da er den for håpentligvis borte... Ja, be om å få komme til hudspesialist.... Men er ikke sikkert ammeslutt er effektiv behandling heller...... (Soppen koser seg ofte like godt den om det ikke ammes.....dessverre) Så hvis du holder ut ammingen så gjør det (men du er for lat til å ikke amme da -hehe) Ønsker deg fortsatt lykke til i denne thrilleren evt "soppoperaen" - håper snart siste kapittel er skrevet for din del! Klem
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Takker Blomman.... Tror jeg skal selge soppopera-historien min, evt skrive bok og tjene millioner. Monster-sopp Utrolig frustrerende, folk blir sendt til månen for å samle noe stein og plante et flagg, men å bekjempe puppesopp det klarer man ikke.
Expat Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Du faar komme her saa forteller mannen min om mikrobiologi, han er superfascinert av tilpassningsevnene til mikroorganismer. Bare ikke saa kult aa vaere verten, da!
Blomman Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 - og nå ser det ut til at det muligens blir diflucan på fertila likevel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå