Murmeline Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har kun et måltid igjen på natten, ca kl 3. Har prøvd et par ganger å gi smokken, bære litt osv, men hun roer seg ikke, vil ha mat. Hun sov rundt da hun var 3mnd, så vet at hun kan. Er gjerne veldig trøtt selv, så finner fort frem puppen... Hun får mat og spiser godt på dagtid
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Har du prøvd å gi vann ? Når jeg kuttet det siste nattmåltidet ga jeg kun vann. Han var sinna, ja. 1 natt med sinne i et par timer og han var avvent. Slitsomt akkurat der og da, men verdt det!!! Både for meg og han. Når han fikk mat på natten kunne han være våken i 1 times tid etter matingen, så når vi kuttet nattmaten så sov han hele natten uten å våkne. Mye mer uthvilt begge to : ) Lykke til : )
Murmeline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Nei, vann har jeg ikke prøvd. Har ikke gitt vann av flaske, driver tilvenning av magic cup... Men det er bare søl, og lite drikking, så det funker ikke på natten. Er litt redd for å gi vann av flaska, siden flaska er hennes venn nå, vil ikke at den skal bli fiende... Hm... Hva gjorde du på natten da? Gav vann, og så?.... Bære og bysse?? Våknet han flere ganger enn ellers, eller var det det vanlige mønsteret?
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Ga han vann, og inn med smokken... Strøyk han på magen. Gikk ut og inn med 1 min. mellomrom. Tok han opp av sengen et par ganger, men det var fordi han ble illsint. Koste litt og la han ned igjen. Ikke noe byssing. 1. natten holdt vi som sagt på i 2 timer, han sovna og våknet vel i 8-tiden. 2. natt våknet han 1 gang, fikk litt vann også sovna han igjen med en gang. 3. natt våknet han ikke i det hele tatt. Ikke opplevd at flaska har blitt fiende her : ) Sover fra 19 til 07-08 uten mat.
Murmeline Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 Da skal jeg prøve vann i natt. Er bare så klar for å få tilbake natten, og jeg vet hun kan...
august igjen Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Vi driver med avvenning nå, en oppgave pappaen har fått. Jeg har flyttet inn på eget rom noen dager, og så langt har det gått fint (4 dager nå). Lillegutt får litt vann, inn med smokken og holdes i hånda. Roer seg noen ganger med en gang, av og til kjemper han en stund før han sovner. Litt av problemet er at han vil over i vår seng, jeg har vært litt slepphendt der, så det blir to ting på en gang. Jeg prøvde kampen en natt, men etter to timer var det frem med puppen så det er lettere med pappa:-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå