Gå til innhold

Piller for å utsette mensen, noen som vet ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei : ) Det har seg sånn at min kjære har vært borte i snart 3 mnd nå, og når han kommer tilbake så har jeg mensen så klart. Han blir kun hjemme i 12 dager så det hadde vært greit å ikke hatt perioden da : )

Noen som vet om man får kjøpt slike piller reseptfritt, eller må man gå via lege, og isåfall hva heter disse pillene ??

Hilsen ei som savner kos med sin kjære : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh, p-piller? Det er det jeg bruker iallfall. Både som prevensjon og for å "hoppe over" mensen...Microgynon går jeg på. Vet ærlig talt ikke omd et finnes egne piller for dette jeg!

Skrevet

Takk for svar, går ikke på p-piller så det blir litt vanskelig. Mener jeg har hørt at det finnes andre piller som utsetter mensen, men er ikke sikker da : )

Skrevet

Joda det finnes piller som utsetter mensen. Jeg brukte det som 18-åring da jeg skulle til syden med jentegjengen :)

Pillene får du kun på resept, så du må kontakte lege ja..

Skrevet

Ja, de pillene heter Primolut-N, og de skal tas 4 dager før forventet mens, og så må du ta de i de antall dagene du vil at mensen skal være borte. Når du slutter med dem, kommer mensen i løpet av en dag eller to. Kjempekjekt:-) Men de er reseptbelagte, og man må gjennom en gyn. undersøkelse før man får foreskrevet dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...