Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere vognbagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler egentlig at jenta begynner å bli litt for lang! Hun er 6 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror dette kommer helt an på hvilken vogn man har. de med bugaboo f.eks kan jo begynne tidligere med sittedelen for den er så smart. jeg har en stor og litt klumpete vogn, og selv om jeg gjerne skulle begynt med sittedel tidligere, så kunne jeg ikke fordi den var så stor.

prøv deg fram du:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har simo kombi, og hun slutta å bruke bagen da hun var 3 mnd...da var hun ca 62 cm og 6,5 kg.

Skrevet

Hei. Vi tok bort bagen for en måneds tid siden, da han var ca 5,5 mnd. Han begynte også å bli litt lang, og det var så kaldt her at vi ville ha plass til voksiposen. Dessuten er det greit at han kan sitte og se litt, og voksiposen pakkes på godt rundt at det går helt fint. Enig med forrige taler at du prøver deg frem :-)

Skrevet

datteren min nektet ligge i baggen..så vi kjøpte ny vogn når hun var 4 mnd.. men hun kunne fint brukt den andre enda i forhold til plassen..hadde en simo bagvogn

Skrevet

Bytter når hun var 5 mnd. Har Quinny freestyle.

Skrevet

Vi må bytte nå snart, Emmaljunga edge duo. Han er 6mnd, 70cm lang.

Har skinn i, da. Er fortsatt litt plass dersom jeg tar det ut.

Skrevet

når han var 3m nd. han fikk klaustrofobi av den.

satte bare på sportsbagen til teutonia som er mye åpnere øverst også, da ble det greit. knuee brukt en stund til dersom lengden skulle bestemme, men ikke til 6 mnd.

Skrevet

har teutonia prestige duo, tulla er 5 mnd og ca 70 cm, men har fortsatt litt plass selv om vi bruker skinnposen enda. blir bedre plass når vi tar ut den, håper den skal holde 2 mnd til, bruker vognen mest til soving forløpig.

Skrevet

Bruker bagen ennå vi .9 Han er snart 9 mnd. Holder på den så lenge som mulig, men må nok bytte i løpet av 1 mnd tenker jeg, begynner å bli litt lite plass, men fortsat ligger han godt oppi der :)

Har foresten Emmaljunga duo edge, stor og god bag på den.

Skrevet

Har henne fortsatt i bagen jeg også.... men begynner å bli trangt, hun er litt over 6 mnd og 71 cm lang. Har simo kombi men må kjøpe ny sportsvogn (arvet den så mangler diverse deler).

Skrevet

Bruker bagen enda, tuppe er strax 9 mnd.

Har edge duo.

Må nok bytte om ikke så lenge..

Skrevet

Vi har byttet i dag faktisk:) Hun er snart 6mnd og byndte å bli for lang..

Har emmaljunga edge duo. Sportsdelen var kjempe fin den også,slår ryggen helt ned-så blir den jo nesten tilsvarende en bag:)

Skrevet

Du må nok bare se an ungen i forhold til bagen. Her har Mini fortsatt god plass i sin Simo duo vogn, han er litt over 7 mnd.

Skrevet

Lillegutt er over 8 mnd nå, men vi bruker bagen enda. Han er nå 75 cm lang. Har Emmaljunga kombi vogn - veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...