Gå til innhold

Er dette tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4,5 mnd blir helt vill når hun ser grøtkoppen, og kniper munnen igjen når hun skal få D-dråper for hun husker igjen flasken.

Er dette tidlig, eller er alle i den alderen like flinke til å huske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Nei, syns ikke det var tidlig i det hele tatt. Nesten rart at hun ikke har begynt med det før.

Skrevet

Hvorfor synes du det er rart? Mener du at hun er unormalt sen, da?

For en stygg måte å skriv at du er uenig på!

Skrevet

Tror at alle babyer husker dagligdagse hendelser innen de er 4,5.

Skrevet

skulle nesten tro dette var en krangleside nå...

men tja, vet ikke om det var tidlig jeg eller om det er vanlig i den alderen når det er rutine...men for meg å virker det tidlig =)

Skrevet

syns det var tidlig jeg!! først nå begynner gutten min å reagere med tårer når han ser middagsglass og er sulten for eksempel. før har han aldri reagert på slikt.

og han er da ikke dum han, står nesten selv og går langs med bord, har krabbet siden han var 7 mnd og nå er han 10 mnd.

Skrevet

Ja, jeg vet! Får helt vondt i meg når noen omtaler babyen min med at hun burde ha noe for lengst, og at det virker "rart" at hun er så treig! Hadde hun vært her foran meg tror jeg nesten at jeg hadde klabbet til henne!

Fysj på deg! og ikke glem at du tiltaler ordentlige folk her inne!

Skrevet

jenta mi veivet med armene og smilte når hun så flaska og grøtskålen, da hun var 3 måneder!!

hun er nå 5 mnd.:-)

Skrevet

Da er det du som er helt på jordet, gi babyen grøt når den er 3 mnd.

Skrevet

Ja, der forsnakket hun seg litt! (hmm..) dersom babyen kjente igjen grøtskålen i 3 mnd'ers alderen og var kjent med rutinen betyr det jo at hun begynte med grøt i en alder av 2,5 mnd!! Snakk om å drite seg ut!! =)

Skrevet

Huff da!! Om du begynte med grøt ved 4 mnd. så vil jeg si at det er normalt å huske det om hunn har fått det hver dag i 14 dager! Helt normal baby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...