Thea og Erle Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 1-2 skiver ingers rugbrød Og tran viktig viktig 1 skive I rugbrød til luns og litt nøtter 1 Eple før middag Middag med nesten bare grønnsalker og kjøtt. Hopper over poteter og da ikke mer en 1/2 potet i allefall. Lite pasta og ris. Selv om jeg serverer resten av familien det Eple /gullerot og 1 knekkebrød til kvelds. Og masse iskaldt vann. Gått ned supermasse på dette opplegget:) Funket etter alle svangerskapene:) Godt opp i overkant av 40 kg nå siste sv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Frokost: 3 brødskiver med ost el lett salami mellommåtid 1: go morgen yoghurt eller musli med melk + en banan/eple Lunsj: baguette med ost og skinke, eller 3 brødskiver med egg/ost, eller middagsrester mellommåltid 2: 2 knekkebrød med agurk og tomat eller gresk salat middag; ha som helst-pizza, taco, gryterett, men ALDRI etter kl. 1900 Dessert: frossen youghurt eller fruktsalat med vaniljeis
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 frokost: 2 knekkebræd lunsj: 1 stor salat m/kylling og 1 knekkebrød middag: 1 potet og 2 fiskekaker..masse grønsaker kvelds: kun frukt
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 pssss: har godt ned 15kg på det. er nå blitt supertynn§§§§§§§§§§§§
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 hvis man vil slanke seg er det viktigste å kutte helt ut karbohydrater, altså poteter, pasta, brød og ris - og sukker generellt. kutter man ut dette kan man spise omtrent hva som helst. man kan erstatte dette med f.eks linser, råris, villris, bønner, salat, andre grønnsaker enn potet.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 jeg tror at du mener raske karbohydrater for det er masse karbohydrater i linser, bønner og alle risvariantene.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 ehh..jeg tok av de 15 kg med å spise masse pasta, ris og litt brød!!! Det heter at du kan spise ALT men det er mengden det kommer ann på!!!!
OsloMor Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Ikke glem at dere må få dere riktig fett da!! Fet fisk, litt lett-margarin, halv teskje majones drsom dere har veldig magert pålegg. Evt. litt italiensk salat. Dessuten skal ikke ammende kvinner gå ned mer (helst) enn 0.5 kg i uken (bortsett fra rett etter fødselen da, hvor man raser ned i vekt), pga. giftstoffene kroppen kvitter seg med. De går i melka og det er IKKE bra. Man må huske på å spise nok og riktig. Jeg kan anbefale alle Grete Roedes mor og barn-kurs, mye nyttig å lære om mat!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå