Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har pleid å gitt snuppa en flaske MME på kvelden sammen med grøten, siden jeg har lite melk på kvelden. Når klokken var 15.00 så virket det ut som at jeg ikke hadde nok melk til henne, så jeg måtte gi henne MME..hun var helt hysterisk... Mister jeg melken nå eller? har ammet henne i ca 5 mnd
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Kanskje hun har økedøgn? Bare fortsett å legge henne til brystet ofte. hvor gammel er prinsessen din?
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 hun er 5 mnd, trodde bare de hadde økedager når de var mindre jg...vet du noe om dt??taklk for svar by the way;)
jolanda Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 jeg ammet tulla mi til hun var 3 mnd,det var bare stress med følelsen av og ikke ha nok melk,det ble så gale at hun nesten hang på puppen 24 timer i døgnet for å få nok næring i seg,ikke hadde jeg melkespreng heller,snakket med helses om dette å fikk beskjed og amme hver 2 dr time,uansett om hun sov så måtte jeg vekke henne,for å få melkeproduksjonen til å gå opp igjen,men med dette bestemmte jeg meg rett og slett for å slutte å amme,og slippe tankene å stresset med å gå slik hele tiden,hun er idag 4 mnd og vi koser oss sammen selv om hun får bare mme.Vil også si at du kansje må undersøke om du har nok næring i mm,men det kan også være en vokseperiode........lykke til
75 modell og mamma til 6 Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 økedager helt til man stopper! stå på. Tips, pump deg gjerne på morgenen når du har mye, da her du til de siste måltidene!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Vet ikke når de gir seg med økedøgn jeg. Men siden hun er 5 mnd så er kanskje det lite sannsynlig? Du får vel bare gi tillegg når du ikke blir mett? Får hun fast føde?
lana<3 Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Kjenner meg igjen der ja...avogtil drikker hun mye melk og andre dager lite iogmed at hun spiser grøt og drikker mye vann...igår spiste hun mye grøt og drakk mye vann og lite melk det har resultert i to slappfisker idag ja...tidligere skjedde ikke dette siden hun bare drakk melk... legge henne ofte til og la henne ta begge bryst med hver amming, håndmelk litt eller pump deg så skal du se melka kommer sprutende imorgen...jeg gjør dette innimellom for å pumpe opp produksjonen og det fungerer hver gang hvis du går inn for det... mi er forresten 5 en halv mnd
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Vi begynte med litt grøt på kvelden når hun var 5 mnd. Mm eller mme var ikke nok lenger.
haater husarbeid Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Du har nok et økedøgn. Drikk ammete og masse vann et par dager og legg henne ofte til. Det går over. Gi heller puppen enn å gi flaska m mme, for da øker du ikke produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå