Gå til innhold

seteleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn som ikke snudde seg som han skulle. Han ble tatt ut ved keisersnitt. Har fått beskjed om at jeg kan føde vaginalt selvom jeg har keisersnitt fra før, men ikke hvis det blir ett seteleie til fordi jeg er for smal for det. De har sjekket allerede men han har ikke snudd seg i hodeleie. HJELP har ikke lyst på ett keisersnitt til. Noen som vet når en kan forvente at barnet ligger i hodeleie??????? Husker ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg husker fra forrige gang at det er ca en månes før termin, men er langt i fra sikker...

Lykke til :)

Skrevet

mener jeg har lest at for flergangsfødende kan babyen "vente" med å snu seg helt frem til fødselen starter. Eller noe i den duren.

Skrevet

Jenta mi snudde seg akkurat en mnd før hun ville ut..

Skrevet

Sist snudde han seg ikke i hodeleie (og forble der) før i uke 37.

Skrevet

Hvis du har litt tro på det alternative som meg, så kan dette være til hjelp. Jeg fødte i seteleie sist gang, og når jeg var hos kinesiolog i forbindelse med kvalmen så kommuniserte hun med babyen. Fikk et positivt svar på at den lille ville ligge riktig vei. I tillegg har jeg en yogaøvelse jeg skal gjøre dersom den lille ikke har snudd seg 4 uker før termin. Kan da umulig skade å prøve :-).

Litt ulikt når hodet fester seg tror jeg.

Skrevet

Kommentar - kinesiologen har kommunisert med babyen jeg bærer nå. Ikke den forrige.

Skrevet

Høres ut som jeg har litt tid igjen før jeg behøver engste meg he he he. Takk for svarene;o)

Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette og hun sa at man sjekker litt ekstra etter fullgåtte 34 uker og hvis babyen da ligger med hodet opp og rumpa ned så følger man ekstra med. Det er ikke så ofte man går inn for å prøve å fremprovosere fra utsiden at barnet snur seg lenger, det gjorde man før.

Skrevet

Aner ikke jeg, men sikkert uke 35-36?

Min forrige lå også i sete, og det gjorde hun fra uke 28 til hun kom. Jeg håper virkelig denne ungen har vett til å snu seg riktig vei i tide...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...