Stella Hønemor Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Noen gode forslag til gode kaker? Alltid når noe skal feires ender vi opp med de samme; ostekake, sjokoladekake, kransekake, verdens beste. Dette er godt, men jeg ønsker ideer til noe nytt og gjerne litt spennende...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 karamellkake krydderkake Suksèterte Sitronkake Marsipankake
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Fromasjkake (evt med nøttebunn, så det ikkje BERRE blir fromasj). Vi har laga med berre jordbær, jordbærgele og kremfløyte og det blir såå godt! Kvæfjordkake Suksessterte Marsipankake (det er jo klassisk) Du kan jo surfe litt på den geniale sida www.detsoteliv.no for inspirasjon *mmm*
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Eller Pavlova (sånn marengskake) - det er dødsgodt! Eller iskake...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Det går jo også an å ha mindre kaker: muffins, bollekake, sveler eller anna? No vart det veldig mange svar frå meg her føler eg... jaja
Jeanette_80 Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Bestill kake med bildetrykk av dåpsbarnet på, ble en stor hit på dåpsfeiringen jeg var på. Man får det hos de fleste seriøse bakeriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå