Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 inatt våknet jeg av at jeg hadde kjempevondt i ene siden (magen)..kjentes ut som kynnere men mener at det kanskje ikke var det siden jeg hadde sånn smerter....klarte nesten ikke bevege meg...gikk etterhvert over... lurer på om jeg kanskje lekker noe fostervann -er veldig usikker da jeg ikke vet hvordan dette skal se ut osv....har lite lyst å dra til legen min da hun ikke er så veldig hyggelig for å si det slik.... takker for alle svar jeg kan få...er forresten i min uke 26....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Du kan jo ringe føden....de er der for deg! Går det forresten an å bytte lege?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 ja jeg burde kanskje gjøre det - nei kan ikke bytte fastlege nå pga vi skal flytte om ikke så lenge..da blir det så mye å bytte lege flere ganger på kort tid...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Men skal du flytte så er du jo kvitt denne legen snart!:-) Er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...og nå blir det jo ikke en gang for mye, for du skal ikke gå rundt og uroe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå