Bea86Emma04Emmeli09 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er 20 år gammel, har ei datter på 2 år å 5 mnd Begynner i jobb igjen på torsdag, må pendle 2 mil .. jentungen min har vært hos dagmamma i høst/vinter men bare to dager i uka, mandager og torsdager Men fra og med idag begynner vi med 5 dager i uka, gruver meg litt.. men blir sikkert litt godt å komme seg litt ut å.. Helst ville jeg vært hjemme med snuppa mi, men vi får se da =)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det går nok bra! jeg begynte å jobbe da min var 11 mnd! Pendler nesten 7 mil om dagen! og datteren går i bhg hver dag!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg begynte å jobbe igjen da gutten min var12 mnd. Han fikk full barnehageplass. Jeg pendler 8 mil hver dag. Det var en stor overgang og skulle ha et tidspress om morgenen. Godt å ha flexitid på jobben. Det tok oss noen dager å finne ut når vi måtte stå opp og hva som måtte være ferdig kvelden før. Det blir etterhvert en rutine så det går sikker fint for din familie også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå