moly Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Var på ultralyd idag og alt stod heldigvis bra til med den lille. Hadde jo håpa å få vite kjønnet men det fekk me dessverre ikkje. Dei lo og sa han var litt beskjeden og lite fotogen. Hehe. Jaja. Dei prøvde fleire stykker men det nærmeste dei kunne tippe var 60% sjanse for gut. Fleire som har fått eit slikt svar. Det er vel så usikkert at ein ikkje kan gå ut ifra eit slikt svar. Eller???
Alba44 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Så bra at alt så bra ut ) De kunne heller ikke se kjønn da vi var på ul, og vi var både i uke 19 og 20! Hehe..vi må leve i spenning både du og jeg )
Solskinnsjenta Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Kos med UL. Ville kanskje ikke løpt ut og kjøpt lyseblått med de prognosene. Dere får velge om dere vil leve i usikkerhet, eller om dere vil betale for privat UL.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 hvis du gjerne vil vite det ville jeg tatt en 3d ultralyd.. da får du nok vite det
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg var på Ul for snaut 2 uker siden,og vi fikk heller ikke vite det!!!!! Den lille ville nok ikke vise seg fra den vinkelen............hehe:) Det eeeeeeeeeeeer så typisk! Men jeg må inn igjen på ny UL i uke 28 (pga at morkaka ligger litt lavt),så håper og få vite kjønnet da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå