Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd idag og da skreiv dei på papira mine at terminen er 12.08.07(som også er menstermin) og at eg var 18+5 veker på vei. Får ikkje dette heilt til å stemme eg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ifølge pasienhåndboka...ligger på nettet,kjempe grei nettsiden forresten;) så er du 18+3 idag...og har 152 dager igjen til fødselen...

Skrevet

Det er det eg og trudde. Er terminen min 10 august da? Ikkje at det har så stor betydning, men eg skal ta keisersnitt og har tatt to keisersnitt fra før. Derfor litt større risiko for diverse i slutten av svangerskapet, og eg vil ikkje vente for lenge med å ta snittet. Men skal tilbake i veke 34 og får jo da vite meir......

Skrevet

Hei :)

Jeg har termin 12. August og regner at jeg da er 18 + 3 i dag, ifølge "snurra" som legene bruker til å beregne termin.

PS: så gøy å ha akkurat samme termin da! Jeg satser alt på at denne babyen ikke har lyst være i magen på overtid :) Blir spennende å se til sommeren.

Skrevet

Jeg var til ultralyd i dag og jordmor der kom frem til termin 11.08.07 som også er min menstermin og da er jeg altså 18+4 uker i dag. Og det stemmer med terminkalkulator her inne på BIM. Hvis du har termin 12.08 er du en dag lenger enn meg som da er 18+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...