Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 hva kan det komme av? Den er lysebrun og litt hard, men ikke veldig hard. Noen som vet hva det kan komme av, om vi gir for mye mat?? Hun får til frokost: ca 2 brødskiver, fruktpure, middag: da får hun en porsjon (like mye som et 12 mnd glass) med det vi spiser, men ikke noe med mye salt i. Til kvelds spiser hun fra en brødskive til 2 og fruktpure. Hun får 160 mll melk til hvert måltid. Hun er 13 mnd.
Livmor Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det er ganske sjelden gutten vår har avføring MINDRE enn 3 ganger per dag:-) Og han er frisk som en fisk:-) Jeg syns ikke det høres ut som om jenta di spiser spesielt mye. Syns også avføringa høres ganske normal ut.
Nickeguri Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Høres helt normalt ut for meg å ha avføring opptil 3 ganger pr dag. Høres ut som om jenta di spiser helt normalt også. Jenta mi på 19 mnd har avføring 2- 3 ganger pr dag.
oktobergull Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Høres helt normalt ut. Jenta mi på 16 mnd kan ha avføring alt fra 1 til 5 ganger i døgnet.
winneboo Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Hmm er vel ikke noe galt med det vel? Jenta mi kan ha avføring fra 1-4 ganger om dagen, å har aldri tenkt tanken på at det kan være noe galt med det. Er nok helt normalt ja
Noah`s mama Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Hei Høres ganske likt ut som her, og gutten vår er stort sett frisk så jeg regner med at det er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå