Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 På brylupsdagen, skal dere klippe/sette opp håret og bli sminket på samme sted, eller er det vanlig at man går forskjellige steder til dette? Helt grønn jeg
mammatilsommeren Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei på deg. Jeg har allerede boocka meg inn på en frisørsalong der de også har make up. Slik sparer jeg tid og penger. har ringt rundt og undersøkt og det viser seg at det lønner seg. Er veldig spent, for kan hende jeg ikke blir fornøyd med prøvetimen, men damen sa at det var flere som satt opp håret der og var jeg ikke fornøyd med den ene kunne de finne noen andre....Men gud så dyrt!!!!
kat Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 hvor mye koster det da. har ikke fått somlet meg til å bestille ennå jeg. men må vel få ræva i gir nå. men så for meg å ta alt på ett sted ja
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal sminke meg sjøl... Takler ikke å ha folk som driver og diller i ansiktet mitt... Har funnet sminka jeg skal ha,og jeg har valgt ut det jeg vet kommer til å vare hele kvelden.
Mayla;) Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har bestilt alt på samme sted, men har kjøpt sminken selv pga allergi. Har hatt prøvetime, og hun som skal ordne er kjempe flink! Jeg betaler 500,- pr time, og da er prøvetime og sminke inkl. Hun regner mellom 3 og 4 timer på oppsetting og sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå