Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Og skal dere ha med barn? Rett etter bryllupet dere reiser eller?
mammatilsommeren Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 jeg gifter meg slutten av juli, noen som har forslag på hvor man kan dra i august? Vi har veldig lyst til å dra på bryllupsferie rett etter bryllupet. Vi tenke safari i Afrika eller mexico....men det finnes også cruise rundt thailand som ikke var så ille priser på...hmmmm tenker bare på regntiden jeg da i august, som er på de fleste tropiske land....
m den lille Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal reise noen dager etter bryllupet med barn. Hadde vi ikke reist med barn hadde vi nok valgt annerledes. Er usikker på hvor vi skal - må være et babyvennlig OG romantisk sted. Og gjerne ikke FOR varmt for babyen (reiser i juli/august) eller FOR langt å dra. Vrient. Lurer på kysten i Italia.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Vi blir vel å dra til Thailand i juni/juli. Blir en uke alene på opplevelsesuke i Chang Mai og Bankok, og så kommer et sett foreldre etter med snuppa. Da blir vi to uker på Koh Samui sammen alle sammen. Det er regntid i Thailand på sommeren, men Koh Samui er unntaket. En helt vanvittig herlig plass!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 på hytta til svigers på Tau og på leiligheten til pappa i Sirdalen Har ikke råd til noe bryllupsreise.....Bryllupet blir dyrt nok
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ikke gifte oss før i september 2008, men vi har selvfølgelig tenkt på bryllupsreise allerede.. siden vi da har et nurk på 7-8 mnd. da vi gifter oss, tenkte vi å ta med begge barna på turen. eldstemann er da 7 år.. eldstemann foreslo Eurodisney.. hehe.. men tror ikke dte blir storbyferie. blir nok et varmet deilig av avslappende sted, tenker jeg.. Kefalonia er en sterk kandidat!!
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Vi drar mandag morgen etter bryllupet og vi skal èn uke til Paris..det var et godt valg da jeg nå er blitt gravid og kommer til å være 8 uker på vei..Greit å ikke ha det altfor varmt og ligge i sola da..Og satser på kultur, historie og shopping isteden...
Heidi****** Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Vi reiser dagen etter bryllupet og satser på vest-kysten (den italienske riviera) i Italia, fly til Pisa (oppleve det skjeve tårnet..) og deretter leiebil til "Cinque Terre" (som er visst et nydelig sted langs kysten med fem pastellfargede fiskelandsbyer som klamrer seg fast til klippene http://www.dolcevita.no/italiarundt/liguria/cinqueterre/index.html Der finnes mange flotte turstier med flott utsikt over sjøen (veldig romantisk) man kan spise lunsj på typiske italienske restauranter og oppleve oliven- og vingårder som henger utfor klippene Forloveden klarer ikke kun sol/strand-ferie (som jeg elsker... men han vil oppleve litt kultur og historie i tillegg (så da tenkte vi Italia har den perfekte kombinasjon med sol/varme og opplevelse. Selv om Maldivene, Mauritius, Karibien, Thailand, Afrika, Dubai, etc frister VELDIG.... Blir langt og dyrt for oss etter bryllupsfesten... Vi har to jenter (9 1/2 og nesten 4 år til sommeren) de skal være hos familie, så skal vi ha 2 uker ferie med jentene når vi kommer hjem. Er litt i tvil, en del av meg ønsker å ha med jentene på bryllupsreisen.... men da blir det mer familietur, og det kan vi ha i 2 uker når vi er tilbake. Flere som reiser uten barna, og har litt dårlig samvittighet......?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 vi skal til Stockholm vi : ) ikke så kravstore og orker heller ikke bruke så mye penger på det : )
Jordbærjenta:-) Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 New York. reiser i juli/august. Gifter oss i juni. Reisen blir uten barn:-)
Rådvill Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 Vi tenkte oss en storbyweekend uten barn. Har fått anbefalt, Roam, Barcelona, Palma eller spa i Tallin av ei veninne som jobber i reisebyråd. Vet ikke helt hvor vi ender ennå
Rådvill Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Det var jo Roma da- ikke noen ny ukjen by hehe
Arb.ledig husmor Skrevet 13. mars 2007 #15 Skrevet 13. mars 2007 Vi ha snakka om mange steder, men der eg ha lyst å reise tilbake til er Gambia, Edinburgh og (ååå, hadde eg bare komt på ka det heita...)... En plass i Italia, der det er gondolbåter på kanalene...
2008 og 2012 Skrevet 13. mars 2007 #17 Skrevet 13. mars 2007 1 uke i Paris! Vi skal gifte oss der også da, så det blir i forbindelse med bryllupet. Har aldri vært der før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå