Gå til innhold

Sp. om kikhoste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla her har egentlig hostet siden november, men ble værre for et par uker siden, da hadde hun litt feber og litt forkjøla. På dagtid hoster hun litt, og veldig mye på nettene. Høres nesten ut som om hun ikke får puste etter hosteanfallene. Hvordan kan jeg vite om det er kikhoste? Har vert hos lege flere ganger, og lyttet på lungene uten at de har funnet noe. Nå sist gang tok han sånn blodprøve fra fingeren, og den var visst fin. Kan jeg utelukke kikhoste da....vet ikke om det var det de så etter...han sa bare han skulle sjekke om det var bakterie eller virus.....????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kikhoste selv for 1 år siden. Vanlig blodprøve for å sjekke infeksjon holdt ikke. Da hadde jeg gått med det lenge. Men når jeg ba om at de sjekket spesielt kikhoste, sendte de en ny blodprøve inn. Og ja, jeg hadde kikhoste. Da hadde jeg gått med det i 2 mnd tror jeg, så det var aldri snakk om noe medisinering...

Skrevet

Hvordan kan jeg merke det selv da, om min lille har kikhoste? Hva er symptomene?

Skrevet

Jeg hosta veldig mye på nettene. Var mye våken. Men jeg hadde ikke "kiking" når jeg hosta. Tror kanskje de små har det, de blir jo mye sykere enn voksne. Vanlig å hoste til de kaster opp. Selv brakk jeg meg, men kasta ikke opp. Du kan jo be legen om å teste for kikhoste (blodprøve).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...