Gå til innhold

Fikk KS-dato i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i dag og fikk keisersnitt- datoen 4.6.07;) så prinsen vår har vært i magen 37+1 når han blir født. Da gikk vi fra 105 dager igjen til 84 (!) dager på bare en liten samtale:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, allerede.. Hvorfor skal du ha keisersnitt, egentlig?

Alle de jeg kjenner som har tatt KS har tatt det fordi de har hatt unger i seteleie, men det regner jeg med er ikke greia di.

Spennende i alle fall. Allerede ha en konkret dato, liksom. DA blir jeg mor.. Det er både merkelig og spennende, tenker jeg.

Skrevet

Det lurer jeg å på...

Hvorfor KS?

Jeg vil å ha en dato...

:)

en fødedato vel og merke...

Skrevet

Pga livmorhalskreft for 2 år siden fikk jeg lagt inn en cerclage og har et såkalt høyrisikosvangerskap. Har så og si ikke livmorhals igjen, noe av livmora er brukt som livmorhals. Legene er veldig opptatt av at denne cerclagen skal holde til evt andre svangerskap så de tør ikke la meg gå i 40 uker. Så det er grunnen til ks. Er veldig rart å vite akkurat datoen ja, kl kvart over 8 på morgenen 04.06.07 blir jeg trillet opp for å få lille Michael;) kjenner jeg blir litt stresset her jeg nå:)

Skrevet

Åå, nå får jeg slike blandede følelser jeg ..

Trist med kreft.. bra at du tydeligvis er i stand til å være gravid - også flere ganger, osv..

Jeg vedder på at du er ei tøff jente. Og lykke til :)

Blir liksom så oppmuntra når jeg hører at selv om man har vært uheldig, så er man ikke dømt til adopsjon nødvendigvis heller..

Skrevet

Takk og takk;) er veldig overlykkelige vi. Bare den tanken på å kanskje ikke kan få barn i det hele tatt til å være 84 dager fra målet er jo helt overvelmende..

Lykke til videre til deg også;)

Skrevet

Måtte bare skrive jeg altså. Jeg har en sønn som er født 03.06.03 som heter Michael og han er også en keiser. Men det ble riktig nok hastekeisersnitt, men syntes det var så rart at du skal ha dagen etter han med keisersnitt med samme navn. Nydelig navn forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...