Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har bestilt 1 ukes ferie, og meningen var at meg og pappaen skulle få litt "fri".. Men knøttet er 8 mnd og det føles litt rart å skulle reise uten. Er han for liten, hva mener dere? Noen erfaringer med tilsvarende?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Det må være helt opptil dere. Det viktigste er vel kanskje at barnet er blitt litt vant til å sove hos de som event skal ha han. Det er ingen fasit på dette men lett å bli moralisert over så stol på eget instinkt. God tur og plei hverandre dersom dere drar. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde ikke dratt fra et så lite barn. 8 mnd er jo også da de fleste er gjennom en separasjonsangstfase.
#Ariadne# Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 var borte fra jenta vaar en langweekend, 3 netter da hun var 18 mnd.. jeg syntes det var lenge aa vaere borte fra henne naar hun er saapaas liten.. men det er jo opp til hver enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå