Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Liker alle babyer det? Snuppa her (6 mnd) kan ikke fordra det. Gjør seg kjempesinna, skulmer og kniper munnen sammen! Aldri i verden om jeg spiser det, hører jeg hun tenker!
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hvilke glass har du prøvd, da? Middagsglass var ikke akkurat noen favoritt her i gården heller, inntil jeg prøvde Hipp sine. Det er ett glass med Pasta Penne og squash (tror det er litt vanskelig å få tak i, med mindre du bor i en stor by) og Nudler med skinke (finnes stort sett over alt). De smaker veldig godt, omtrent akkurat som pastasaus vi ville spist. Etter at vi oppdaget disse tok det ikke lang tid før et helt glass gikk ned på høykant - med dessert! ;o)
Jaja3snart Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Sånn var det her også. Hipp sine glass gikk ned med en gang, med hadde litt startproblemer med nestlè sine. Prøv dem. Uansett så må du bare prøve litt hver dag...til slutt venner barnet seg til det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Takk for tipsene! Da skal jeg kjøpe inn Hipp i morgen. Vi har bare prøvd nestle og småfolk.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Akkurat det samme problemet har vi her i gården..så nå skal vi ut og prøve hipp sine ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå