*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Veeel... Etter to positive el-tester dagen før IKM og 2 positive graviditetstester etter IKM var det igrunn ingen tvil Da fikk jeg jaggu svar på de rare humørutskeielsene mine gjennom de siste 2 ukene, jeg var ikke gal likevel Hihi!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 hehe:) hva med hodepine? sånn rar, hodepine.. kjennes ut som om du er skikkelig fullsjuk, litt sånn svimmel rar. og mye slimklumper?
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Har hverken vært plaget av hodepine, svimmelhet eller slimklumper.. Har ganske lite symptomer, og er storfornøyd med det
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg ble kjempe øm i puppene. Skikkelig vondt bare en var litt borti dem :-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg var 5 dager over mens, og helt sikker på at jeg fikk den. Tok en test jeg hadde liggende, slik at jeg skulle få mensen med en gang. Hadde gått med bind i dagevis og ventet. Fikk meg en super overraskelse:) Når jeg tenker tilbake, hadde jeg svak hodepine i dagene før, men koblet det ikke.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 ømme og store pupper....når bh`n ikke passet lenger, så tenkte jeg at jeg fikk ta en test.....det blå krysset lyste mot meg etter to sekunder! ellers ingen andre symptomer en murringer nederst i magen... heldig sånn sett....
gobop Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Jeg fikk ingen symptomer. Tok en test på ikm, og den var positiv Tvert i mot var jeg sikker på at jeg hadde litt menssmerter dagen før..
gla_mamma Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Jeg ble så øm i puppene at det til og med gjorde vondt hvis bhen gnissa mot.....også kom den gradvise, stille kvalmen opp ettermiddagene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå