Gå til innhold

Enda flere husmor spørsmål.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å gp til anskaffelse av ny vaskemaskin. Phantomet vil halvere tiden det tar å vaske tøy til en hel bataljon, så to maskiner vil gjøre nettopp det.

Hvilken maskin anbefales, og hvorfor?

Så har phantomet også funnet ut at det trengs nytt kjøleskap, av typen stort uten frysedel... Har noen erfaring med ulike merker?

Skal ha eget fryseskap...Kanskje samme merke?

Jeg liker best å gjøre glupe og gjennomtenkte valg...men synes det var vanskelig å lese meg til ,hva som er best, ved sammenlikning på nettet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At ikke du heller bytter til en vaskemaskin med større trommel? Søstera mi har akkurat gjort det og er kjempefornøyd. Aner ikke merket, men det kan jeg finne ut. Sjekk på f.eks. elkjop.no.

Jeg er fornøyd med Siemens og Boschprodukter til kjøkkenet. Vi har Gorenje og Bosch på kjøkkenet nå og det er prisgunstig i hvert fall, i forhold til kvaliteten du får. Miele og Siemens er egentlig litt overpriset etter min mening. Når det gjelder vask, er jeg ikke fornøyd med Siemens. Den forrige vaskemaskinen vår var en Elektrolux som gikk som ei klokke i 16 år. Ga det bort på finn.no og såvidt jeg vet går den ennå...

Skrevet

jeg liker godt Miele sine produketer. De er dyre men jeg tror helt bestemt at en "får det en betaler for". Vi byttet til Miele vaskemaskin da lillebror ble født i fjor og er strålende fornøyd med den! Den har bla et hurtigprogram (40 *C) på 30 min. som jeg bruker mye. Har enda ikke opplevd at tøyet ikke har blitt helt rent på dette korte programmet.

Den har utrolig mange gode programmer og leverer et perfekt resultat i mine øyne, sentrifuge på 1600 omdr./min og stor skånetrommel.

Lykke til uansett hva du velger =0)

Skrevet

Vaskemaskin ja.... jeg ønsker meg en slik industrimaskin jeg....sukk!! Den jeg ha nå er helt pyton.....hadde vært bedre å vaske nedi elva!!!

Kjøle/fryse skap: Det jeg har vært mest fornøyd med hittil har vært Husquerna sine produkter!! Da vi bygde forrige huset vårt, så var alle hvitevarene med og de var fra nettopp Husquerna! Super-solid!!!

Skrevet

Heisann!

Har ikke noe greie på merker og elektriske artikler, MEN jeg har hurtigprogram på vaskemaskinen- og det ville jeg ikke vært foruten.

Tar nesten all vaska på dette programmet, og da rekker jeg å vaske 3 runder på 2 timer.

Lykke til med kjøpene.

Skrevet

Å ja, sånn industrivaskemaskin ønsker jeg meg også - og tørketrommel også, selvfølgelig!!!

Helst i morgen!

Og tenk så lettvint når man skal vaske sengetøy og dyner og puter, eller fem-seks parkdresser på en gang........................

Skrevet

Er veldig glad i AEG-maskinen min jeg da. Hadde imidlertid Bosch før dette og var vel i grunnen fornøyd der også...

På kjøkkenfronten har jeg her hjemme Miele (komfyr og oppvask) og Electrolux (kjøl/frys). Begge deler fungerer jo i og for seg, men jeg var mer fornøyd med mitt forrige kjøkken hvor alt var Bosch. Maskinene fungerer kjempebra og er det noe tull har de en helt utrolig god kundeservice i allfall i våre nærområder ;-) Eneste jeg ikke likte der var at jeg hadde alt i stål og det var veeeeldig lett å få flekker da. Så hvis du vurderer noe sånt ville jeg gått for alu. Ser omtrent likt ut, bortsett fra at flekkene ikke vises ;-))))

Skrevet

Veldig glad i Høyang her også. Partyserien er kanskje ikke sååå minimalistisk som det helst skal være nå til dags, men fungerer helt utmerket og er gryter som jeg tørr sette rett på bordet uten å være flau ;-) Og fiskekjelen min i stål bruker jeg til det meste fra fisk til pinnekjøtt. Også den fra HP!

Skrevet

He, he.. Det skulle være svar på den andre husmortråden din dette da ;-) Blir jo helt i surr her jeg over alle husmortipsene som må frem... Skjønner jeg burde ha vært hjemme noen uker til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...