Gå til innhold

dere som venter den 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere bytte bil når den nye kommer?

kom bare plutselig til å tenke på det...for det gidder ike jeg..hehhe...er så gla i bila mi:-D går vel 3 i et baksete slik som d er ment for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper innderlig at det går tre i baksete. Har rett og slett ikke råd til ny bil nå.. Men de barnestolene tar jo en del plass da.. Er ganske spent på det der jeg

Skrevet

tjihi,om ikek anna så skal jeg da sitte i baksete jeg:o) hva for bil har du ? vw passat her..

Skrevet

Vi må nok. Vi har en stasjonsvogn og det er helt umulig å få tre barneseter baki der slik at de står forsvarlig. Det er mulig om alle står skjevt og man skikkelig presser igjen dørene... Men jeg tror ikke det er særlig bra om man kommer ut for noe.

Uansett så venter vi til etter UL før vi gjør noe. Kjenner noen som akkurat hadde kjøpt seg helt ny bil før de var på UL og så at de ventet tvillinger (hadde to fra før!). Vi skal ikke gå i den fella!

Skrevet

Vi skal beholde bilen vår, tenkte at 2 åringen fikk sitte uten seler i gulvet.

Neida, tulla! Håper vi får plass til 3 barnestoler, ellers blir det dyrt ja...

Skrevet

hahha;o)

om ikke anna så setter jeg meg sjøl i baksete jeg...i midten..får storebror som sitter forovervendt sitte forran

Skrevet

nei vi får klare oss med den vi har;)

Skrevet

mon tro om en bilstol med base tar mer plass enn en vanlig? noen som har peil?

Skrevet

Jeg tror den gjør det ja!

Skrevet

Vi kan ha minsten fremme for vi har ikke airbag :)

+ vi har en econoline med plass til 4 bake,men er bare 2 punkts seler bak,så dei må vi bytte ut to av.

Skrevet

Må nok det ja, jeg har 2 fra før samt at sambo har 1 så vi skal kjøpe en 7 seter ;-)

Zilia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...