Gjest Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Mens barna er våkne eller etter at de har lagt seg? Jeg føler at jeg mister alt av egentid hvis jeg utsetter husarbeid til jenta vår har lagt seg. Derfor tar jeg med henne på det jeg gjør, eller så leker hun litt for seg selv. Man trenger vel ikke å leke med de hele tiden de er hjemme? Det er vel bare sundt å se at det må gjøres litt i hjemmet?
Juliemamman Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Husarbeid????? Hva er det????? hehe.... neida.... Prøver å få det gjort mens Julie sover
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 rødde på dagen.. gidde ialle fall ikke bynne me det på kvelden.. han leke nu litt me seg selv eller sitt i senga å kose seg.. !! nu har vi å fått tripp trapp stol så kan godt sitte der mens æ vaske kjøkkene!!! helt greit!!!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg gjlr det som regel på formidddagen og da er henrik våken.Enten ligger han i lekegrinna si eller så flyr han rundt her i gå stolen sin og hjelper mamma veldig=) eller så leker han i senga si(hvis jeg ordner på rommet hans) Leker med han innimellom pliktene=) Men så er også det beste han vet at vi støvsuger her i huset.da sybger han og skriker og vil hjelpe oss..hehe
snull Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 når snuppa sover som regel( men ikke alltid, som nå for eksempel)....
Lille søtnos Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Prøver å gjøre det på dagtid mens jenta sover eller leker i babygymmen eller et annet sted. Synes det er godt å slippe å gjøre det på ettermiddagen.
*Isabell* Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Her blir husarbeidet tatt når snuppa sover. Hun er bare 1 mnd så kan liksom ikke vente til hun har lagt seg for kvelden for det blir for seint Men passer helt fint det, merker at jeg er utrolig effektiv og får gjort mye mer på kortere tid fordi jeg ikke somler og diller med andre ting, slik osm jeg gjorde før hun var født
Møøø Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Husarbeid?? Er det det jeg burde gjøre i stedet for å sitte her på dib kanskje?? *dårlig samvittighet her nå ja..*
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Var ikke ment å gi noen dårlig samvittighet=) Ser nå at jeg skrev innlegget på feil side, glemmer at jenta mi er over året nå. Derfor sover hun ikke så mye på dagtid, og så er hun hos dagmamma. Når vi kommer hjem på ettermiddagen er det litt som må gjøres. Da er det deilig å gjøre det før hun legger seg så jeg får slappet av litt før kvelden. Så dere som sitter på dib på dagen, bare slapp av dere, det har dere godt av =)!!!!
♥sjiga♥ Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 jeg er slik at jeg orker ikke gjøre husarbeid uttover dagen så jeg gjør det om morgenen og formidagen uavhengig om pjok sover eller er våken. på kvelden vil jeg helst slappe av. og kose meg aller helst i armkroken til mannen min. men det er ikke altid det går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå