Mamma-til-gutt:) Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 kan jeg det eller bør jeg koke i kasserolle? kan jeg helle vannet på ei av flaskene hans(som er kokt på forhånd) etterpå og sette til avkjøling i kjøleskapet?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det funker like fint med en vannkoker! :-) Vannet blir like kokt der som i en kjele, og det er jo mye lettvinnere..
Mamma-til-gutt:) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Det var det jeg også trodde, men av og til så skal man jo ikke gjøre ting, fordi det ikke er bra, så ville være på den sikre siden. Da blir det vannkokeren
Arb.ledig husmor Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Men du må avkjøle vannet på benken før du setter det i kjøleskapet...
Mamma-til-gutt:) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 hva er grunnen til det? har det med bakterier og gjøre? skal gjøre det ihvertfall, takk for tipset:)
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 For vannet sin del er det ingen forskjell på hvor du du kjøler det ned, men med tanke på at det andre du har i kjøleskapet ikke skal varmes opp bør du avkjøle før du setter det der.
Mamma-til-gutt:) Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 Sånn sett ja, det tenkte jeg ikke på takk for hjelpen dere. skal nå begynne å gi han litt vann, se om han liker det, og venne han til det. kjekt å bare kunne bruke vannkokeren, siden det allerede tar sin tid å avkjøle vannet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Hvis du skal være skikkelig nøye bør du ikke bruke vannkoker med varmeelementet oppi kannen, for der kan det lettere sette seg drit. Men litt bakterier skalde jo ha i seg. Jeg koker ikke drikkevannet hennes en gang (uansvarlig mor ;P).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå