Gå til innhold

ammeinnleggene i ull lekker gjennom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som opplever dette...alle sier de skal være så bra, men når jeg bruker dem, særlig på nattestid våkner jeg av at alt er kliss klass av melk...

tips til ammeinnlegg som virker mottas med takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Og det er bare værre. Jeg har gått over til "vanlige" nå. Natusan. Og evt ullinnlegg utenpå.. Har gått med bare Natusan sine siden november, og ikke noe bryst betennelse her! :-)

Skrevet

jeg brukte papirinlegg utenpå de av ull. Det fungerer veldig bra! (men det blir mye fyll i BH´n da!)

Skrevet

Ammeinnleggene i ull skal bare varme brystet ditt slik at du ikke får betennelse. Du må også bruke i bomull(samtidig) og skifte disse ut ettersom de blir våte. Noen få klarer å bare bruke disse i ull, men da må de jo tørkes ganske ofte.

Skrevet

Når du skal amme putter du papir innlegg innenfor de andre!! Ull er kjempe deilig å gå med, men lekker masse! På natta har jeg papir innenfor ull når jeg sover!

Skrevet

Ullinnleggene til apoteket er lekk tette. Men de må vaskes for hånd med en spesial sepe dere kjøper på apoteket. Jag bruker chicco sine ammeinnlegg i tillegg. De beste jeg har prøvd til nå.

Skrevet

Eg lege nesten alri, kun av å t på mårningen å på d bryste eg ikkje amme fra.. Har eg lide melk elle någe?

Skrevet

Jeg brukte natusan ammeinnlegg på insiden av ullinnlegga jeg, funka bra det :)

Skrevet

Jeg kan ikke bare bruke ull. Det blir bare kliss-klass. Bruker Chicco sine innlegg på innsiden. De er virkelig bra. Klistrer seg ikke fast i puppen heller. Natusan sine er IKKE gode.

Apotek 1 har Chicco sine ammeinnlegg.

Løp og kjøp ;-)

Skrevet

Ammeinnlegg som strikkes av lanolinull skal det gå an å bruke uten andre innlegg inni. Når de blir våte, enten det er av melk, vann, tiss(det de som bruker garnet til å lage ullundertøy), så reagerer fuktigheten som kommer i kontkat med ulla og danner såpe. Man skal ikke trenge å vaske dem ofte, med mindre de blir skitne, da er det ikke så gøy å bruke det, men har du lekt melk i dem så heng dem opp til tørk, og så er de klare til bruk igjen. Skal visstnok ikke kjennes våt mot huden. Jeg har sånne, men de klør hos meg(noen synes ikke det klør, kommer veldig an på personen), så jeg bruker dem utenpå papirinnlegg som varmere, og de er VARME.

Skrevet

Engangsinnlegg fra natusan inntil brystet, med ull utenpå. Funket fint her.

Skrevet

Chicco sine innlegg innenfor ullinnleggene funker bra! Chicco sine er virkelig mange ganger bedre enn andre engangs jeg har prøvd! De setter seg ikke fast og lekker ikke! Bruker ull utenpå når jeg skal ut for ikke å bli kald.

Skrevet

Signerer på denne. Chicco ammeinnlegg er supre! De absorberer godt, føles ikke våte. Væsken som suges opp blir til gele inni innlegget. Medela ammeinnlegg er veldig like Chicco. Natusan sine synes jeg er ekle. Loer og klistrer og føles våte.

Skrevet

Helt enig med chicco! Har liksom en liken plasthinne bak som et bind liksom.. Kan godt ha ull utenpå! Men chicco var best, natusan gikk til nød..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...