Gå til innhold

Bestilt time på majorstuaklinikken, 3d ul:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg! Er i uke 26 da, er det noen andre som har gjort det rundt den tiden ca:) Skal til sonograf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå gled deg :) Jeg var der, hos sonograf, og jeg var i uke 26! Fikk sett kjempe masse og fikk mange fine bilder av gutten vår... Sonografen tok seg god tid....

Skrevet

Jeg skal om 2 dager:)

Da er jeg 26+1

gleeeeder meg

Skrevet

Var det lett å få time der eller må jeg regne med å bestille flere uker i forveien?

Skrevet

Jeg ville ha en bestemt dag og det er over en mnd til så det var hvertfall ikke noe problem. Ellers har jeg hørt det er veldig greit å få ul raskt der:)

Skrevet

Jeg har time der i morgen da er jeg 26+1, fikk beskjed om at det er ca en ukes ventetid dersom du må ha time til spesiell tid på dagen, dersom du kan på de fleste timer kan er det en dag eller to ventetid. :)

Skrevet

Jeg har time der 27 mars=) gleder oss kjempemasse til å se åssen hun ser ut. hihi

Skrevet

Jeg har også time der i morgen tidlig - gleder meg masse :-) Skal til sonografen.. spennende altså!! Er da 26+1.

Skrevet

Hva koster en slik 3d ul? Får man med seg biler/video (dvd) hjem?

Skrevet

Koster 1000,- hos sonografen visstnok, og da får man med seg både bilder og en dvd med opptak av undersøkelsen. Koster 1500,- hos legen, som også kan gjøre en medisinsk undersøkelse, men hos han får man ikke like god tid, sånn jeg har forstått det..

Skrevet

Jeg har også bestilt i dag -til sonograf, og da sa hun at det kostet 1200?! Hun vet vel det hun, men har jo "hørt" av flere her at det koster 1000 for sonografi??

Skrevet

Den undersøkelsen jeg skal ta koster 1200, det er kun hos sonograf. Jeg har vært på to ul og vet jo at alt er på plass så dette blir kun for kosen sin skyld! Moro å ha og vise når hun blir eldre også synes jeg:)

Skrevet

Hmm.. da har det i så fall gått opp 200,- fra jeg bestilte for snaut 2 uker siden! Merkelig hvis de oppgir ulik pris..

Skrevet

Jeg skal hos sonograf på majorstueklinikken 16 april. Koster 1200 fikk jeg beskjed om, jeg er da 28+4. Gleder meg gleder meg:-)

Skrevet

Var hvertfall det jeg fikk beskjed om, samme det egentlig. Koster det 200 kr mindre så greit for meg:)

Skrevet

Hvorfor i h........ finner jeg ikke hjemmesiden deres lengre? Majorstuaklinikken altså.... Har de lagt den ned? Hjemmesiden altså:-)

Skrevet

Dukka plutselig opp allikevel her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...