Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 10 uker som er ferdig med sin 2 penicillin kur igår. Og idag er han kjempe rar. Spiser minimalt (får mme) og vil bare sove oppå meg. Siden vi sto opp kl 07.00 har han kansje vært våken i 2-2.5 timer. Og da er han bare sutret eller grått. Har ikke feber eller noe. Virker ikkesom om han har det vondt heller. Men jeg synes dette er en veldig unormal oppførsel til å være han. Skal på 6 ukers kontroll imorgen jeg en veldig sen en mem men så jeg kan spørre legen da. Men njeg blir litt redd da.....Har hare bare en dårlig dag tro??? Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er veldig slapp og ikke spiser no særlig ville jeg hvertfall tatt en telefon til legen. Har han tissebleier da?

Skrevet

ja idag morges hadde han det. men ganske tørr nå....

Skrevet

Da jr var 8 uker var vi på legevakten. Da fikk jeg beskjed om at når disse små ikke er som de pleier, så er det en god grunn til å kontakte lege. Ofte er det den eneste måten de kan se at barnet ikke har det godt på et vis (enten syk eller vondt).

Skrevet

Jeg hadde dratt til legen, bedre å få sjekket bebisen enn å gå og lure. Dette går nok bra skal du se:)

Skrevet

jupp prøver å få tak i mannen min nå så tenker jeg vi drar på legevakta igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...