75 modell og mamma til 6 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Vår nydelige lille knott på 2,5 mnd ble født 6 uker før termin, da han var 3 uker fikk han kikhoste og innlagt på sykehuset for ei uke. Nå har vi nettopp kommet hjem fra et nytt 2 ukers opphold, fikk RS virus og lungebetennelse oppå det hele stakkar liten. Så etter et par pustestopp med påfølgende pustehjelp, og konstant pumping av morsmelk er vi "på bena igjen". Da vi blir utskrevet blir min søster innlagt med lungebetennelse, og jeg barnevakt for hennes to små. Og gjett hva? Natt til i går får alle omgangssyken og kaster opp en etter en!!! FESTlIGE GREIER.
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Stakkars deg og babyen! Vet hvor slitsomt det er med kikhoste da min eldste datter fikk det da hun var 3mnd. Skumle greier det der!! God bedring!
75 modell og mamma til 6 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Ja forstår godt at det var dødelige saker før i verden ja! Husker du hvor lenge den satt i? Jenta vår på 2,5 år har også kikhoste, og hun hoster til hun kaster opp og blir blå, enda, etter14 uker
Thea og Erle Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Ja nå har du fått ditt. Blir bare fint fremover nå da. Uten sykdom og med vår i sikte:)
75 modell og mamma til 6 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 Ja tenker vi har brukt opp kvoten nå ja :-) godt med vår i luften! Stakkar, hardt å være vinterbaby
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Huff. Ble nervøs når du skrev pustestopp. Vesla her har også hostet i flere mnd, og det ser ikke ut til å stoppe. Har vert hos legen og tatt sånn blodprøve i fingen, men den var visst grei. Men NOE må det jo være, hun hoster så det høres ut som om hun mister pusten hver natt, og jeg ligger og bekymrer meg. Og ble ikke akkurat mindre bekymret nå. Hva hadde din som gjorde at hun stoppet og puste???? Var det rs eller kikhosten, og hva var symptomene?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Huff stakkars dere!! Har sluppet unna sykehusinnleggelse, men har hatt vår bøyg vi også.(les: hva hare han egentlig gjort ) Stakkars lille knøttet ditt, går det bra med han nå? - Han kaster vel ikke opp han og? Ønsker dere en sykdomsfri vår ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå