Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Til hun griner?Nå har det vært sånn att vi skulle mate henne hver 3 time,men nå er hun over 2840 etter forige ukes måling.Tenker på natta ihvertfall da vi må vekke henne å gi henne morsmelkerstatning.Hun er så trøtt å sløv att hun ikke drikker opp alt heller.Skal liksom hun ikke kunne gi bekjed selv nå med å grine att hun er sulten?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har aldri gitt mitt barn melk før han spør om det.
2julibarn Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Ikke nødvendig med mat så ofte om natten nei! Jeg hadde også et lite barn, men på føden sa de at jeg skulle amme en gang i løpet av natten. Hvis snuppa ikke våknet av seg selv, skulle jeg vekke henne etter ca 5 timer og gi mat. Så kunne hun sove resten av natten!
Fødemaskinen Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Har hun gulsot da? Da er det ekstra viktig at hun får mat, selv om natten. Helst hver 3 time.
uuups:) Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg måtte også vekke min om natten. Det var utrolig slitsomt. Men jeg holdt på til han veide 3500g. Da sa helsesøster at jeg kunne la ham regulere det selv. Men måtte følge med på vekten litt fremover for å se at han la på seg nok. Så jeg ville nok vekket ham en stund til var jeg deg. Min hadde ikke gulsott!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå