Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 lager middagene til gutten vår selv. står at vi skal koke kjøttet, og har tenkt at det er vel pga konsistensen- blir mørere og letter å tygge. Jeg koker selvfølgelig kjøttet på middagene som jeg fryser, men så lurer jeg på om grunnen til koking er noe annet enn jeg tror? eller kan gutten vår få stekt kjøtt de dagene vi har middag som han kan spise? nå får han sin frysemiddag hver dag, men liker godt mais og ris så ofte spiser han bare det når vi spiser middag dersom han har spist sin middag tidligere. Kan han prøve litt stekt kjøtt, kjøttdeig for eksempel? har brukt grytekjøtt/ kylling i middagene hans men siste gang brukte jeg kjøttdeig uten vann og salt- den middagtypen liker han ikke noe særlig. Men liker nok kjøttdeigen med salt/ vann i tipper jeg... Leste en plass at små skulle ikke ha kjøttdeig, men så står det i boka fra helsestasjonen oppskrift på middag med kjøttdeig i, og dermed laget jeg det siste gang jeg laget lager på middagene hans. Kjøttdeigen tar ikke lang tid å koke i mot grytekjøttet så skal koke halvannen time- men han får heller få grytekjøtt da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå