Catania Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Heisan, Noen som har tips til nettside med fine takkekort man kan lage til alle som ga gaver ifm fødsel? ...tenkte med et bilde av babyen og bestille via nettet.
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 elkjop.no eller fotoknudsen.no tror jeg skal ha noen fine.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Kjøpte nydelige mappekort hos Eurofoto, de ligger under mappekort, dåp. www.eurofoto.no
En liten mamma Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg bestilte takkekort igår faktisk, og etter å ha kikket både her og der endte jeg faktisk opp med å bestille fra japanphoto.no. Det er flere å velge mellom i kategorien fødsel, men jeg valgte faktisk ett fra kategorien "kjærlighet". Helt enkelt hvitt med et rødt hjerte på, og med rød skrift -det ble veldig fint syns jeg! (og så er de kjempe-billige!)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 hipphipphurra.net. Koster mer enn de andre, men helt nydelige! Vi hadde takkekort fra fødsel fra eurofoto.no, og fra hipphurra etter dåpen. (for da blei det bare ti)
Catania Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 Tusen takk for alle svar. Nå har jeg bestilt fra japanphoto:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå