Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 tenker ikke på sånn at de tilfeldigvis sa d en gang når de var 4 mnd... men da h*n begynte å si d ofte liksom... Min er snart 8 mnd og har bare sagt pappa en gang... å da var han 6,5 mnd... når er d vanlig /når burde de si det?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Gutten min sa "Mammammammamma" i flere mnd før selve ordet "Mamma" kom. Da var han vel ca.1år og så meg dypt i øynene:) Det var vel først da han forsto at det var jeg som var mamma, og at det ikke bare var et tilfeldig ord.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hun har sagt mamma en gang, men det er mest mam mam... så det var nok ikke helt bevisst. Hun er snart 8 mnd.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Tror han sier det! Om morgenen i sengen og når han er lei seg! Høres vartfall ut som det :-)
kruta78 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 7 mnd, og siste ukene sier hun mamamamamamama og dadadada, har sagt mamma 2 ganger (men vet nok ikke betydningen nei:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå